Ek Jungle Mein Mor Aur Morni

Ek Jungle Mein Mor Aur Morni Bethe The, Mor Ka Man Morni Ko Kiss Karne Ka Kiya,
Mor Morni Ko Kiss Karne Hi Laga, Ki

Morni Use Rok Ke Idhar-Udhar Dekhne Lagi, To Mor Ne Puchha,

Mor: “ Kya Hua Janu? ”

Morni: “ Dekh Rahi Hoon Aas-Pass Discovery Wale To Nahi Hai Saale ‘MMS’ Bana LeteHain “

by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Life Style

Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.

To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,

Lekin Gamlay Sameet.

by Pak101.com (few years ago!)
Ak kanjos

ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Adab ki inteha

Adab ki inteha!

Mein sirf ye soch kar paper khali de ata hun
Faraz!

K kahin teacherz ye na kahen k agay se jwab deta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ek cockroach ka marne se

Ek cockroach ka marne se phle apne qaatil se akhri alfaaz

Aao mjhe mar dalo buzdl Insan!

Tum mujh se jalte ho

Q k tumhri BV tum se nahi mujh se darti haiSmile

by Mazhar Khan (few years ago!)
Xtra Sheet Please

Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k sub apne gunah 1 paper per likh do.

Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA SHEET PLZ

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor And Sleeping Pills

Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.
Lady: When should he take the pills?

Funny Doctor: No madam, these pills are for you.

by Pak101.com (few years ago!)
The sick brother

Jack: “My brother was sick and went to the doctor.” John: “Is he feeling better now?” Jack:

“No, he has a broken arm.” John: “How did he break it?” Jack:

“Well, the doctor gave him a prescription and told him no matter what happened, to follow that prescription. And the prescription blew out of the window.” John: “How did he break his arm?” Jack:

“He fell out of the window trying to follow the prescription.”

by Pak101.com (few years ago!)
goun ka master

Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hui

Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili

baghwan ne pucha aisa kyun?

toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”

by Mohammad Ali (few years ago!)
CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN

BOY- CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN

BAITHE BAITHE KAHI KHO JATA HOON MAIN KYA YEHI PYAR HAI

GIRL- NHI YE KAMZORI HAI SUBAH SHAAM GLUCOSE PIYA KARO.../

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook