RAJNIKANT's POWER
RAJNIKANT's POWER~ Talwar
Baazi Ke Muqabley
Me.
.
.
.
. 1 Chines Ne BAAL ke Do
Tukde
Kar Diye
.
.
.
. .
.
1 Japnies Ne Udti Hui MakhiKi
Gardan Kaat Di
.
. .
.
RAJNIKANT ne Machar
Udaya.
.
. .
.
.
Talwaar ghumayi.
.
. bt
Machar Udta Hi Raha.
.
.
.
:D
JAPNIS: Machar To Ud Rha Hai
.
.
.
RAJNIKANT muskurate Hue
Bola . . . .
.
.
.
.
Udd To Raha hai .
.
.
Bt
.
.
.
.
.
Kabi
Baap Nahi Ban Payegaaa...!!
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Sardar in New York Pub…
man on his right says – johny walker single
man on his left says – peter scotch single
Sardar says – baljith singh married!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Y r you studying blood related books?
Santa Singh: darling, doctor told me that tomorrow there is a blood test for me.
by Pak101.com (few years ago!)
Dear sun
Ziada Emran Hashmi na banAngry th0ra fasla rakh yaar -(...
Sincerely,
The Earth
by Mazhar Khan (few years ago!)
SON: Abba idher AA.
Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.
SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati Patni Mein Zabardast Jhagda Ho Raha Tha,
Patni: Kash Main Apni Mom KiBaat Maan Leti Aur Tum Se Shadi Na Karti
Pati: Kya Matlab? Tumhari Maa Ne Mujh Se Shadi Karne Ko Mana Kiya Tha?
Patni: Haan, Bahut Baar…
Pati Rote Hue Bola: Hey Bhagwan, Main Aaj Tak Uss Nek Aurat Ko Kitna Bura Samjhta Raha Jisne Mujhe Bachana Chaha
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?
pappu : legs
Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?
pappu: paisay
Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain
pappu: neend puri karte hain
girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain
ki wajah se roti hai?
pappu : kaan main ched
MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Machar ne aik admi ko din me kata
admi:tum rat me kattay hona?
Machar:halat kharab hain over time laga raha hon.
by Sabir shah (few years ago!)
Aik Pathan Pakistan Ka Flag Lene Aik Shop Par Gaya Usne Dukandar Se Kaha Ke Pakistan Ka Flag Dikhao…
Dukandar Ne Flag Dikhaya
To Pathan Ne Aik Aisi Baat Ki
Jisse Dukandar Ko Gussa Aagaya…
Guess Pathan Ne Kya Kaha Hoga??
?
?
Pathan Said:
Yaara Isme Aur Colour Dikhao
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ‚¦‚¦
Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De‚¦.
by @irha@ (few years ago!)