kya tum pass ho Gaye

MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari madam fail ho gayi

MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he

by Pak101.com (few years ago!) / 1121 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Baba Ji Ka Dera

Baba Ji ka dera bohot chamatkari hai. Sach mano vaha jo bhi koi buri niyat se jata hai, jalke bhasam ho jata hai.

Salman vaha gaya to bhasam ho gaya..

Hrithik bhi bhasam ho gaya..
Malika vaha gayi to..

...to anarth ho gaya..

Babaji jalke bhasam ho gaye!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Public Server Messages for Boys

Jo Detey Hen Larkiyon ko TOHFAY

Wo Uthatey Hen Unki Shadi k SOFAY

Jo Jaty Hen Un k Pichey

WoH Aatey Hen Unki Doli k Nichey

Jo Kehtey Hen Unko JAANU

Woh ban jate hain unke bacho ke MAAMU

So.

“NO GIRL FRIEND=NO TENSION”

A public service msg for the young boys

by Pak101.com (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena

Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.

Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.

Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by Tanveer Hussain (few years ago!)
apke samne k teen daant tute kayse?

doctor to santa:- apke samne k teen daant tute kayse?
.
santa:- ji biwi ne kadak roti banayi thi…
.
doctor:- toh khane se mana kr dete….
.
santa:- ji wahin toh kia tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko

Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA..

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


Pathan England mein khana khane gaya or bhool gaya k murghi ko english mein kia kehty hain

waiter: "What do u want to have?"

Pathan: "Mother of eggs plz"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar: Prito “Ek wari I LOVE YOU

Sardar: Prito “Ek wari I LOVE YOU keh day”Prito: “Nahi Sharam Andi Ey”Sardar: “Keh Day NA”Prito: “Nahi Na”Sardar: “Dhake To Fir Meri Bahen Nahi

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan by mistake sea me gir

Pathan by mistake sea me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me fish aayi….use pakar kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…

by Pak101.com (few years ago!)
Main bohat jald naha laita hoon kion

Aaik pathan :Main bohat jald naha laita hoon kion k main saban istimal naheen karta

Doosra pathan :Main tum se bhi pehle naha laita hoon kion kmain pani istimal naheen karta

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook