Santa:Aaj kisine mere BAAP ko
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA..
by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
There is a man in the park peeing in a fountain and a cop comes up to him and says, "Sir you need to zip that up. You aren't supposed to pee in a public fountain like that"
So the cop is leaving and the man zips up his pants but is laughing hysterically. finally the cop says "What are you laughing at?" and the man says "I zipped it up but I didnt stop!"
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10
kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo
ponchne ke liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa:Beta, mummy bahut chup-chup baithi hai kya baat hai?Beta:Papa, mummy ne LIPGUARD maanga tha, maine FEVIQUICK pakra diya...
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by HAQ (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:-Ganga, Jamuna,Saraswati or Kaveri, India kinadiyan hain, Pakistan ki nadiyon ke naam batao…....
Santa:-Rukhsana, Farzana, Rihana, Rizwana !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Pak101.com (few years ago!)
BHAKT - Bhagwan Mujhe Wardan Do Ki Main Marne Ke Baad Phir Zinda Ho Sakun
BHAGWAN- Ye Mere Bas Ki Baat Nahi Hai Putr, Ye Toh Sirf Ekta Kapoor Hee Kar Sakti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?
Tailor: 400 Rs.
Sheikh: Tey Nikar Di?
Tailor: Rs 200
Sheikh: Nikar E C Dey,
Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do. Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)