Bhagwan muje drd de
Bhakt: Bhagwan muje drd de,
Dukh de, Tension de,
Mujhe barbad kar de,
Mere piche har muskil laga de.
Bhagwan : Abe ek line mein bol na "GIRLFRIEND" chahiye.
by Pak101.com (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Pathan 5 mints main paper chor ke chla gya.
Teachr: kya paper ni ata.
Pathan: wo bat nai hai hum ko agley paper ki tayari krni hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Boht Dard Hota Hy Jab
Teacher khyte Hai Tumhara
Or Tumhare Brabr Waly Ka
Answer Ek He Hy
Tab Dil Se Awaz Ati h
To Saaly sawaal B To
Ek He Ha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Koi…
Galti
Ghhustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tou
Is
Akhri
Mahenay
Me
;
;
;
;
Mujh
se
Mafi maang lo
Q
k
;
Me aaj achay mood mai hoon
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Ajeet: Raabert, Test Match mein kyaa ho raha hai ?
Raabert: Boss, Vivian Richards chhakke pe chhakka maar raha hai.
Ajeet: Saaleh ko sabak sikhana padega. Lunch break mein usse phone milana.
Raabert: Yes Boss.
Ajeet: (on phone, to Richards): Veeveeyun Reechards, tumhari Maa hamare kabze mein hai .....
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Sardar: Tell me the names of any 5 animals that live in water.
Sardar: Duck
Pathan: Good now tell more.
Sardar: Duck’s mother, father, brother and sister.
Pathan: Well Done
by Pak101.com (few years ago!)
sonu-yaar,maine gf ko sms kiya ki main raat ko
aaunga...raat me geya to wo kisi aur k sath thi
monu man chota mat kar yaar msg nhi mila hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Darakht pr 6 prinday bethay thay.Shikari ne dekha Or unn pr fire kia.5 prinday urr gye.
1 betha rha.
.
kioun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bus….Badmashi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye, aur
uski maa kahe
Hey bhagwan ye tune kya kiya !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa radio thik karwane gya.
Mechanic ne dekh k kha: Ye thik hai,Mausam kharab hai,Isliye nhi chal rha.
Santa: Le 100rs,Mausam nya daal de.
by Pak101.com (few years ago!)