Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar K Ghar Chor A Gya
Sardar Ne Dekha To Chor Bhaga.
Sardar Bhagta Bhagta Chor Sy B Agay Nikal Gya.
.
.
.
Sardar: Ek Tay Chori Utto Saday Naal Raisaan…?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----
Bacho ye ,, 'M',, hai .
M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??
aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by Abdul Basit (few years ago!)
Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2........... :p
by Tayyab Mughal (few years ago!)
3 Pathan Film "Sholay" dekhnay Gaye:
Hero ne kaha: "Basanti in Kutton k samnay mat Nachna."
Pathan kharay ho kar bolay: "Ticket liye hai, Iska baap bhi nachay ga."
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife called Her Husband..!!!
Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.
Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband : Sorry, I meant I was
.
.
.
.
at the "bank" of a river.
Do you want fish???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir: Ager tum 1jungle mein ho or wahan sheir aa jaye to tum kya karo ge?
Boy: Main darakht per charhon ga
Sir: Ager wo sheir darkhat per b aa jaye to?
Boy: Main Pani mein kood jaun ga
Sir: Ager wo Pani mein b aa jaye to? . . .
Boy: Ustad G.. Sheir nal pen viyai hai jo odi side le rae o…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Suhagrat pe ladka wife ko sirf kiss kark so gaya.
subah ma boli: beti mandir jaane se Pehle naha lo. Bahu gusse main. ma ji sirf brush karwa lo baki sab saaf hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)