Boht Dard Hota Hy
Boht Dard Hota Hy Jab
Teacher khyte Hai Tumhara
Or Tumhare Brabr Waly Ka
Answer Ek He Hy
Tab Dil Se Awaz Ati h
To Saaly sawaal B To
Ek He Ha
by Mazhar Khan (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Teacher:tum sub ne body guard filam dekh kar kia sekha?
Bache :yahi k larkiun ka koi bharosa nai wo to secuirty guard se bi set ho sakti hain
by Sabir shah (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan child was weeping. Teacher asked what happened.
Child replied, “Our school bell has broken.”
Teacher said, “Why r u weeping?”
Child replied,” How school will off now?”
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto Pregnant Thhi Aur Usko Test Se Pata Chala Ki Ladka Hone Wala Hai,
Par Uske Agle Din Hi Wo Apne Pati Santa Ki Pitaayi Kar Rahi Thi.
Ye Dekhkar Padosiyo Ne Pucha: “Aap Ise Kyu Maar Rahi Hai?”
Preeto: “Maine Isse Hospital Se SMS Kiya Tha Ke Tum Mere
Bacche Ke Baap Banne Wale Ho, Isne Apne Sabhi Doston Ko SMS Forward Kar Diya“
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler says, "There isno word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda?" Jub kharidi thi tab hi check karna tha na "
by Abdul Basit (few years ago!)
Remake of Om Shanti Om dialogue
.
.
.
.
.
Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hoti hai
.
.
.
Happys Endings..
.
.
.
Aur agar aisa nhi hota
.
.
.
.
To exam abhi khatam nahi hue, Re-Test abhi baki hai mere dost
by Mazhar Khan (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy-Whats is d Difference between Personal &
Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
& Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl in a party to a man:
Excuse me sir kia aap mere FACE se 1 cheez hata sakte hain?
Man (KHUSH hoe huye):
...
HAAN haan Zaroor bolo kia MiSsss?
Girl: Manhoos aadmi apni nazrien...:
by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi eyes donate karne gaya, Counter Clerk asks: Kuch kehna chahte ho?
Sharabi: Jise lagao usse bata dena ye do peg ke baad khulti hain
by Pak101.com (few years ago!)