DECENT THOUGHT 4 ALL THE GIRLS

DECENT THOUGHT 4 ALL THE GIRLS
Agar "Husband BHAGWAN saman hota hai"
toh..
.

"BOY FRIEND bhi Chota-Mota DEVTA mana hi ja sakta hai "!

by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Abi ammi nai aany

Pathan: I'll climb tallest mount swim d deepest ocean, walk on hot coal barefoot. Just 4 u.
Girl: So Sweet! Can u come 2 meet me?
Pathan: Not now! Abi ammi nai aany dengi.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt

Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par
Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi Kyun K
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay

by Pak101.com (few years ago!)
Aj BV ne bohat mara

Sardar:
Aj BV ne bohat mara
Major Rohail:
Kyun?
.
Sardar: I was kissing Katrena
Major Rohail:
Wao Katrena Kaif
Sardar:
Nhi yar meri nokrani Katrena.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kanton Bhari Safar

Kanton bhare raaste per kon ap ka sath dega..
Mummy/Papa: No
Husband/Wife: No
Brother/Sister: No
Ap Ka Lover/Friend: No
Sirf aur Sirf Aapki
.
.
.
.
CHAPPAL

by Pak101.com (few years ago!)
Hamaree light thu ab

Hamaree light thu ab is tarah say aathee hay Faraz kay jaisay shadi kay baad larhe ki baap kay ghar athe hay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr. ne pocha

1 pathan ka sir phat gaya pathan se Dr. ne pocha:- “khan sahab kia howa ?” Khan:Hum pather se keel thok raha tha, hum ko 1 admi bola khan KHOPRI istimal kero.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!

Ek Sardar K 20 Bache Thay
1 Din Uski BV Ne Kaha
Main Kesi Lag Rahi Hon?

Sardar Ne Kaha!
Roop Tera Mastana
Paas Mere Na Ana
Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Aesi Jaga Ka Naam

Santa: Aesi Jaga Ka Naam Btao Jise Banaya To Admi Ne He
Lekn Phr B Wo Waha Nai Ja Sakta
Banta: Ladies ToiLeT

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Imran Hashmi Ek Cosmetics Ki

Imran Hashmi Ek Cosmetics Ki
Shop Par Gaya Aur Dukandaar Se Bola.

Imran Hashmi: “Bhaiya, Ek Lipstick Dena?”

Dukandaar: “Saab, Koun Sa Color Doon?”

Imran Hashmi: “Yaar, Color Ko Goli Maar, Bas Taste Aachha Hona Chahiye“

by Pak101.com (few years ago!)
Maa Khushkabri Hai

Sardar On Phone :
Maa Khushkabri Hai

Maa: Bol Beta

Sardar: Hum 2 Se 3 Ho Gaye

Maa :
Mubarak Ho ,Beta Hua Ya Beti?

Sardar:
Meri Biwi Ne Dusri Shadi Karli..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook