20 Rs back
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 995 views
Similar Jokes
Sardar Bache Ke Report Lene Hospital Gya
Report Bohat Kharab Thi
.
Sardar Bache Se Bola
“Oy School Te School…
Tenu Ethey V Meri Izat Da Koi Kheyal Nai.” ;->
by Pak101.com (few years ago!)
sardar doctor se – mujhe bimari hai .
khane ke baad bhuk nahi lagti sone ke baad
nend nahi ati kaam karu toh thak jata hoon .
doctor – sari raat dhup main baitho thik ho jaoge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade
ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat
kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal
kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur
galat batein nahi sun sakta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man got a call from unknown number...
Girl: Hi, r u single?
Man: Yes, but who r u?
Ans: Your wife.
Aaj ghar aana tab bataoogi.
Another call from unknown number...
Girl: R u married?
Man: Yes, but who R u?
Girl: Your girlfriend,
U cheat!!
Man: Sorry baby, I thought it was my wife.
Ans: Wife hi hoon kutte,
aaj tu bas ghar aaja..!
by Pak101.com (few years ago!)
KAL KI ROTI
Ek fakir pathan k pas aya.
.
.
Pathan: kal ki roti kha lo ge?
.
.
Fakir: ji kha lon ga.
.
.
Pathan: Thk hy. Tu phr kal time se a jana....:-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole
tha,
kisine pucha,umbrella me hole
kyu?
Sardar bola,Oye barish ruk
jayegi to pata kaise chalega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU SCHEME Wali Bottle ka Dhakan
Baar Baar Khol K Dekh Raha Tha
MOLU- Kya Hua?
GOLU-Dhakkan Me Likha Hai "Try Again." :-)
by Pak101.com (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Pak101.com (few years ago!)