Oxford Ka Matlab Kya Hai
Short Man: Mr Funny, bole to yeh Ford kya hai?
Mr Funny: Bhai, gaadi hai.
Short: Toh phir, yeh Oxford kya hai?
Mr Funny: Bole toh, simple hai bhai, Ox mane Bael, Ford mane gaadi. Oxford bole toh Baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1180 views
Similar Jokes
SAAS : Kalmuhi Khuda ne tumhe 2 annkhe di hay, chawal se pathar nahi nikal saktin?
BAHU : Khuda ne tumhe 32 daant diye heini,2,4 pathar nahi chabba saktin...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar :
What Is The Name Of Your Car ?
Lady :I Forgot The Name
But Is Starts With “T”
Sardar :Oye Kamaal Ki Gaadi Hai
Tea Se Start Hoti Hai
Hamaara Gaadi Petrol Se Start Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne 1 Pagal Se poocha:Tum Chhat se Q Latak Rahe Ho.
Pagal:Main Aik Bulb Hoon
Dr:Tum jal Q Nahi Rahe
Pagal:Bewakof me Pakstan ka bulb hn Light Gayi Hui Hy
by Zia Rasool (few years ago!)
Sale badhane ka naya tarika
EK Hotel Malik ne Bahar Board Pe Likha.
"Agar Aap Khana Nahi Khaoge To Aap Aur Me Dono Bhukhe Mar Jayenge."
by Pak101.com (few years ago!)
Mobile k night plans ne to humen bhuka mar diya hai
dosto
jis ghar me chori k lye jao,
koi na koi aashiq jag raha hota hai.
by Sabir shah (few years ago!)
GOLU apni billi ko lekar exam dene ja raha tha.
MOLU:-ye billi ko lekar kha ja rhe ho.?
GOLU:-exam dene.
MOLU:-koun sa..?
GOLU:-"CAT" ka.
by Pak101.com (few years ago!)
1Bacha Bahut Der Se Ro Ra Tha
Maa Ne Pucha
Mele Laal Ko Qa Chaiye?
Tofee
Biskit
... Ya
milk?
Bacha:
Bash Ek sanam chahiyeee
aashqi ke liye..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife or Husband shop se nikly to ek faqeer ne kaha..
"Shehzadi"
5 rupe de dy andha hoon.
Husband:
De do,
Tumhen Shehzadi kaha hai to zaror andha hi hoga...........
by Abdullah Tahir (few years ago!)
Sardar:
Tum Shadi Shuda Ho?
Pathan:
Han, Humara Aurat Say Shadi Hua Ha
Sardar:
Bewakuf, To Kia Mard Se B Shadi Hoti Ha
Pathan:
Han Humara Bahen Ka Hua Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
Dil ki dhadkan hi ruk gai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jab light gayi aur kam wali massi boli:
What the hell is this? Do not you have a Generator ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)