Dil ki dhadkan hi ruk gai
Dil ki dhadkan hi ruk gai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jab light gayi aur kam wali massi boli:
What the hell is this? Do not you have a Generator ?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 845 views
Similar Jokes
ek baar ek sardaar apni balcony mein
khada hota hai apni shirt utar kar.
dusra sardaar bola “u hv a nice chest”
pehla sardar bola
“eh teh kuch v nahi apni bharjai ki dekh”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I want U to know that U are very important to me, It's impossible for me to live without U even 4 a second! U r my life & I can feel U everywhere.... DON'T MIND I WAS TALKING ABOUT OXYGEN...
by Mazhar Khan (few years ago!)
KBC me Amitabh ne mujhe 13wa sawal kiya:"INDIA me status padhne ke baad accha lagnepar bhi LIKE COMMENTS na karne wale kaname btao..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maa Kasam 5 crore thukra diye par aapka naam nahi liya.
by Pak101.com (few years ago!)
In the chemistry paper one student asked from another about the blank no 3.
the teacher was also standing there so he was trying to whisper but the other student cannot hear it clearly..
So he said loudly my father name is Bond and I guess the covalent was my Grandfather...
And the teacher said then you must be the covalent Bond ..
hahaha
:D
by WAQAR (few years ago!)
Larke wale:hum ko larki pasand he shadi kb krni he?
Larki wale:abi to larki parh rhi he. . . .
Larke wale:Hmara beta knsa bacha he jo kitaben phaar dega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa: jadon meri navi navi shadi hoi menu meri biwi ini sohni lagdi c k dil karda c kha hi jawan.
Friend: aur ab???
Santa: kha hi jaanda te changa c
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pendu Lady Ki Shadi 1 UK Return Admi Se Hogai.
1 Din Uska Banda Khana Khate Hue Mar Gya.
Larki Ne Logo Ko Bataya,
Haye Pani V Nai Mangia,Bs Water Water Krda C
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar martay waqt apni Biwi se: Mere marne k baad tum Shafiq se shaadi karna.
Biwi heraani se: Who kion?
Shohar: Meri us k saath jhagra hua tha aur main us se badla lena chahta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhola: Itne kum marks? Do thappad marne chahiye.
Pappu: Haan papa, chalo maine us master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Log ap ko bura kahe D0NT MIND
Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to
rakh k chamat marna Q k mazaq ki b 1 had hoti ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)