EK aadmi qabar k paas bet
EK aadmi qabar k paas betha tha,
Musafir ne poocha DAR nahi lagta?
Aadmi bola is main DARNE ki kya baat hai?
Andar garmi lag rahi thi bahar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Sardar starts shouting in a store......
where is my free gift with this oil?
Shopkeeper : there is nothing free with this
Sardar: it is written CHOLESTEROL FREE.
by Pak101.com (few years ago!)
First lady: Mera kid bohot fast english bolta hai.
Second lady: Beta bolke dikha.
Funny Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
aj wo azeem din hai jab aj se
5000 sal
pehly
aik aisi
medcine
ejad hui
thi jis ki
waja
se
aaj
puri
dunya
k pathan
zinda hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband: dear tumhari gardan par ajeeb si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.
Wife:Wo kiya?
Husband: Tumhara 'moun'.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy : hii
Girl : what
Boy : how are u?
Girl : do I know u?
Boy : I\’m Rich…
……Girl : Oh!!, I\’m layla 18 years old ! do u wanna go out ???
and btw I like ur hair =)
Boy : my name is Rich , and yours ??
Girl : sorry I don\’t talk 2 boys … =P ;->
by nadeem (few years ago!)
Old Man School K Principal Se:
Zara Papu Ko Bula Dein
Principal:
Aap Kon?
... ......
Old Man:
Mai Uska Dada
Principal:
Wo Chutti Leker Ap K Janazay Mai Gaya Hai......
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ne apne boss ko sms kia keh wo bemar hai
boss replys"\’jab main bemar tha to main ne apni biwi ko kiss kia tha to main theek ho gia tha tum b try karo\’
2 hours later sardar boss ko dobara sms karta hai keh \’your wife was very sweet\’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Arz Kiya Hai .....
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
... ... .
Wah Wah ......
.
.
.
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
.
.
Jo Ye Status Like Ne Kare Usey
THAND MAIN RAAZAI N'A MILEY ;D
by Pak101.com (few years ago!)
Agar aap ki shadi nahi ho rahi,
to
har Namaz k baad
7 dafa
Apni ammi ki
taraf
moun kar k
zor zor se chillayen…
Meri shadi karvao
by Pak101.com (few years ago!)