Sardar and his father
Sardar : Aba G !!
Mein Apni BV Nu Sms Kita K Raati Awaaga……
Men Kaaar Gayaaa Te O Kisy Hor Naal Suti Di C ….
Hun Men Onu Talaq Deni We….
Aba G : Chal Chadd Puttar , Kee Pata Onu SMS Naaaa Milyaa Howe
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
If you call your mother as MUM.. What will you call Mother's younger sis and elder sis?
Sardar Replied : MINIMUM & MAXIMUM
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by Pak101.com (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL - what is this ?
Teacher - Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
A Ticket Collector In A Train Fines Rs400 For No
Ticket
He Chrgd 1st Girl Rs300
Who Wz Wearing Sleevless
Rs200 To 2nd Who Wz Wearing Sleevless & Backless
Rs100 To 3rd Who Wz Wearing Sleevless Backles & A
Mini Skirt
He Chrgd Rs 0 To The 4th One
Why?
Dirty Mind!
She Had The Ticket:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar ek sardar ki pant phat gai,
Tailor se silwa kar bill poocha,
Tailor: 250 Rs.
Sardar: Yeh lo 500Rs.
Tailor: 500 kiyu?
Sardar: Bill sun kar dobara phat gai!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Three ants find an elephant asleep.
One says,"We'll kill him!"
Other one says,"We'll break his legs!"
3rd one says:
"choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!
by Pak101.com (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)