Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao
A Lady Was Kissing A Lion Inside A Cage In Circus Ring Master:
“Anyone Can Do It?”
Sardar: Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao
by Pak101.com (few years ago!) / 1195 views
Similar Jokes
Ek khan saab ko phansi ki saza hui
Judge ne poocha: koi aakhri khwahish??
Khan saab: hamara jagah tum latak jao...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi dikha!
by Pak101.com (few years ago!)
Always smile ,you know why?
B’coz…..Hanso! Jiyo! …
Muskurao!…Kya Pata…
Kal Daant ho na ho!…
Keep smiling!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Height of Technical Overdose:
A computer student falling from the roof of a building n shouting:
F1 F1 F1
instead of
help-help-help!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko Jumlay mai estimal karo
"Mun mai pani ana"
.
Sardar Student: Jese hi mai ne nal ko mun se lag kar nal chalo kia tu mere mun mai pani agia
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PREMIKA- aaj tumne bahut acha bhashan diya..
NETA PREMI- saare sunne wale gadhe the..
PREMIKA- tabhi tum baar baar keh rhe the mere
pyaare bhaiyo, pyaare bhaiyo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hahaha w0w :-P
intelligent b0y i must say :-D:-P
Whenever i see a beautiful girl's profile,
I click, open it..
And if her pics are open,
i check them all..
And if i find her attractive, i just drop a message,
" hey, your pics are open. Anyone can misuse them. take care"
She replies, " thanks"
Now, the conversation starts ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Gold Ka Set Diya.
Mangetar (Khushi Se):
“Jaan Is Set Ki Qeemat Kya Ha?”
Chor:
“3 Saal Qaid aur beshmar littar.”
by Pak101.com (few years ago!)
A man to his friend-main apna purse ghar pe bhul aaya mujhe 1000 rs ki zarurat hai banta-dost hi dost ke kam atta hai ye le 10 rs riksha kar ke purse le aa.
by Pak101.com (few years ago!)