Ghar Me Setting
Beta: Papa aapki shaadi ho gayi?
Papa: Haan. Beta: Kis se hui?
Papa: Bewkuf teri mummy se..
Beta: Wah papa ghar me hi setting kar li..!
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Santa Purani Album Dekhte Hua
Mummy A Photo Me Tumare Sath Smart Koun He?
Mummy : Yeh Tere Pappa He
Santa>To Hum Is Ganje K Sath
Q Rehte He
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari or glass gira diya. Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena...
Chooha Muskuraya
Or Bola Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha...?
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Parche pe aisa kya likhta hai jo kewal Medical Store waale hi samajh paate hai..
Wo likhte hai:---
"Maine to Loot Liya tu bhi Loot le..."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yar Mere Bal Boht Gir Rahe Hain
Frnd:Wo Kyun?
Sardar: Fikr Se?
Frnd: Konsi Fikr Hai Tume?
Sardar: Bal Girne Ki Fikr Se
by Tanveer Hussain (few years ago!)
How do u know when kids start to grow up?
Gals grow up when they start to put lipstick n boys grow up when they start to wipe it off!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Yaar Bbachpan Me Main Teesre(3rd) Floor Se Gir Gaya Tha . . .
Banta: Tou Phir Bach Gaya Ya Mar Gaya. . . ?
Santa: Yaad Nahi Hai Bohat Purani Baat Hai. . .
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Happy Puttar day!
Is din hr baap ko apne
Puttar ki yad ati ha.
Is liy mjhe b tumari yad
i Ab ye sms mjhe hi send
kr k abu k sath begerti na
krna,
MIss U beta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
How BEDROOM Smells Aftr MARRIAGE
1st 3MONTHS-Perfumes, Flowers,
After 1-3YEARS-Baby Powdr,
Cream, Lotions,
After 10-13
YEARS-Vicks,Zandu Balm..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Hum 25 behan bhai hai.
Friend: Kia aap kay ghar family planning walay nahi aatey.
Pathan: Aaye they school samajh kar chaley gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)