When a husband
When a husband opens the car door for his wife, either the car or the wife is new!
by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
1 boy ki G.Frnd ny usy lettr likha, mujse milny 1 lrka aya hy,tumsy kahin acha hy,mei us se shadi karungi meri pic wapis bijhwa do
larky ny apne sary doston ki G.F ki 30 pics jama ki,drmyan me uski pic rkh k lettr likha,
lo,in mei sy nikal lo,me tmhari shakal bhool gya hn!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Larka Doosray Say: Tunay Meri Girlfriend Ko Propose Kio Kia ?
Doosray Larkay Nay Mast Jawab Dya,
Jab Tak Larki Kunwari Ha, Na Teri Ha Na Meri Ha.
Bas Samjh Lo K Sarkari Ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek sardar ne apni pencil horlicks ki bottle mein daal kar rakh diKyun….
Kyunki wo use Taller Stronger N Sharper banana chata tha.
`
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji ( to doctor ) : Doctor, I have a problem.
Doctor : What’s your problem?
Sardar ji : I keep forgetting things.
Doctor : Since when do you have this problem?
Sardar ji : What problem?
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14 injection lagane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bache Se 1 Admi Ne Poocha
K Tumhare Abbu Kia Kaam Karte Hain?
Bacha:KFC K Malik Hain
Admi: KFC Ka Kia Matlab Hai?
Bacha: Kaka Fruit Chat…
by Pak101.com (few years ago!)
gir;mujhe kyoun dekh rahe ho?
tumari koi behan nahi he kya
boy;hai is liye to dekh raha hoon
girl; koun?
boy ; meri behan ko bhabi cahiye..........
by Pak101.com (few years ago!)
I have lots of jokes in my inbox,
But I can't send you all of them,
It will take a lot of time,
So I'm sending you just 1 joke
.
.
.
"You are so beautiful"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Newly married couple.
Wife:Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai.
Husband:Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladhki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL – what is this ?
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha …
by hearthackervsgirls (few years ago!)