appke hath me
apke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......
by Abdul Sami (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di.
Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mere podho ko pani de ramu.
Ramu: Sir barish gir rahi hai!
Sardar: Bahana nahi chahiae, chata leke ja…
by Pak101.com (few years ago!)
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?
Santa: O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta Singh: r u standing in front of the mirror for a long time?
Santa Singh: i'm trying to remember where i have seen this face before.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-sher ka pinjra khula reh jaae to kya ho sakta hai?
Banta:-sher chori ho sakta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
HUSBAND BIVI SAI PHONE PAR KYA PAKKAYA HAI
BIVI GUSSE SAI
ZEHAR
HUSBAND MAI AAJ LATE AOGA TUM KHA KAR SOJANA
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sunehri Baatein
Zindagi Mein 2 Baaten Hamesha Yaad Rakhna
1) Hawa Chalti Hy Tou
Pattey Hiltey Hyn
2) Aur Nahi Chalti Tou
Nahi Hiltey ...
by Pak101.com (few years ago!)
doctor ne mareez se kaha.main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
doctor …..acha to main ap ko kal se 40 rupee ki dawai dun ga.
jis se ap ko roz ka 10 rupee ka fayda nazar aye ga.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)