What do you mean
Santa: What do you mean, u got that black eye from a fire?
Banta: My wife caught me kissing an old flame.
by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
Yaar
Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana doonga.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boss ki wife achana office pahuch gayi. Usne
secretary ko boss ke god
me baithe dekh liya. Boss bina ghabraye bola,
“Kaan kholkar sun lo. Budget ki
chahe kitni hi kami ho, mein ek chair se kaam nahi
chala sakta.
Dusri chair kharidne ka order aaj hi de do”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Seeing Santa Singh depressed one of his friends asks him.
“Oye why are you sad?”
To which Santa replies …“I lost Rs 300 in bet.”
His friend ask hims…“How?”
Santa Singh says..“I bet on India for Rs 200…”But unfortunately India lost
His friend queries..“But you said Rs 300…”
Santa Singh answers…“I again bet for India for Rs 100 in the highlights of the match”
by khalid hussain (few years ago!)
Fred: I've added these figures ten times. Teacher:
Good work! Fred: And here are my ten answers !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Proposing A Girl
Terey Baghair Mein Kissey Din Wee Nayeen Sutta
Har Raat Khana Nayee Khada
Tey Hor Iss Toon Wad Kee Dassan K Ratee Sutyan
Mein Eena Dinna Wich Kissey Hor Da Naa Wee Nayee Leya
Bas Tasveeran Vekhda Saan Hun Tey Man
Ja K Mein Bas Tera Waan
(Toon Man Ja Baqi Tey Maniyan Ee Nein
by Pak101.com (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni patni ke paas jata hai aur poochta hai, ��Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya”
Aur phir uski biwi ne jawab diya, “Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga.”
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Khan Roti Ke Uper Roti Rakh
Ke Kha Raha Tha
Biwi Ne Poocha: Khan Saheb Kia Hua?
Khan : Tabiyat Kharab Hai
Doctor Ne Double Roti Khane Ko Kaha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Munna ab chalne laga hai.
Husband: Kab se?
Wife: 8 din se.
Husband: Are tum ab bata rahe ho, wo kaafi dur nikal chuka hoga...
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: He Bhagwan tu muje Dard de, Dukh de, Sari duniya ka Gum de…
Other Friend: Yar itni saari demand kyun karte ho, Sirf Biwi maanglo!
by Tanveer Hussain (few years ago!)