1 sardar nashte main sabut anda

1 sardar nashte main sabut anda khane ki kosish kar raha tha to kisi ne pocha
aree ye kai kar rahe ho…?

To sardar bola paise bacha raha hn aj pora anda sabut khao ga
kal pora anda nikle ga kal phr kha lnga paise bach jae gay

by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pathan & molvi

Pathan Pehli Martba Namaz Parhne Gaya

Uska Nam Rahmatullah
Tha

Imam Ne Salam Phera
Asalam o
Alekum Wa
Rahmatullah

Pathan:
Wa Alekum Salam
Molvi Sahib Mehrbani.:

by Abdul Hannan (few years ago!)
Hamara shadi hogi

Ek Pathan larki se: Hum se shadi karo tum ko Sawaab milega.

Larki: Woh kese?

Pathan: Hamara shadi hogi, bacha hoga.
Hum bachay ka naam Sawaab Khan rakhay ga.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife was Teaching

*Wife was teaching Grammar*

Wife: "I am Beautiful",
Which tense is this?

Santa : Past tense!!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Do u have a solution.

A patient came to his dentist with problems with
his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa susral gaya

Santa Sasural Gaya
Uski sasu ne use 7 din tk subeh-sham Palak ka sag
khilya
8ve din pucha kya khaoge
Santa- khet dikha do khud hi char Aunga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
He Stoled Ur Cell & Ur Lafing?

Chor Sardar Ka Mobile Lay Kar Bhag Gya Sardar Hasne Laga

Dost:He Stoled Ur Cell & Ur Lafing?

Sardar:
Oye Bhagne De Charger To Mere Pass Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Ek pathan English ke paper mai fail ho gaya, kiyu ke us ne translations mai likha:
1. Mai aam aadmi nahi hun.
I am not a mango man.

2. Sarda aur garma fruits hain.
Colda aur hota are fruits.

3. Mujhe bhi English aati hai.
English comes to me also.

4. Do aur do barabar chaar.
Give and give equals to four.

5. Mera ta’aluq Hari Pur Hazara se hai.
I belong to Green Pur Thousanda.

6. Sarak par goliyan chal rahi hain.
Tablets are walking on the road

by HAQ (few years ago!)
Pyar Kya hai

Pyar Kya hai.. ??

P: Phone Karo =Paise ki barbadi

Y: Yaad Karo= Dimag ko tension

A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho

R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..

Toh tension mat lo yaar,

Mat karo Pyar vyaar.. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
BABA MUJHE KOI AISA

SANTA - BABA MUJHE KOI AISA KAAM BATAO JAHAN MUJHE KUCH NA KARNA PADE, LOG KAREN AUR MUJHE PAISE MILE.



BABA-JA BETA. "SULABH SHOCHALAYE" KHOL DE. .

by Pak101.com (few years ago!)
Stress Reliver 11

Man to wife on wedding night: "Are you sure I'm the first man you are sleeping with ? "

Wife replied: " Of course honey, I stayed awake with all the others !"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook