Banta k bich me fight ho rahi thi..
Santa aur Banta k bich me fight ho rahi thi..
Banta- Saale main tere kapde phaad k tujhe nanga kar doonga!!
Santa- Dekh serious ladai me Romantic baat mat kar!!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1130 views
Similar Jokes
GOLU:Meri billi mar gai
MOLU:kese mari
GOLU :Maine use nahala diya tha
M- nahalne se b kahi billi marti h
G-Maine nahalane k bad use nichod b thi
by Pak101.com (few years ago!)
TeacHer:TumHaRe
Abu KitNe SaaL K
Hain?
BaCHa: JitNe
Saal Ka Me Hu
Tchr:Wo Kesy? Bacha:JiS
Din Me Peda HuA
Usi Din To wO ABu
BaNy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ne Apni Girlfriend Ke Kandhe Per Haath Rakha Aur
Dheere Se Bola.
Santa: “I Love You”
Girlfriend: “Zor Se Bolo”
Santa: “Jai Mata Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan's Theory About Moon:
"Moon Is Better Than Sun Because,
Moon Gives Light In Night When Light Is Needed,
But Sun Gives Light In Day When Light Is Not Needed"
by Abdul Hannan (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 sardar ji looking at egyptian mummy…
Sardar 1 : Look so many bandages , pakka lorry accident case!!
Sardar 2: Aaho, lorry number is also written… BC 1760
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr laati bhi na tootey
.
Pathan: Jooty se mar do
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa: Marriage is a lot like going to restaurant. U order what u want. And when u see what d other fellow has, u wish u had asked 4 that instead.
by Pak101.com (few years ago!)
Father:ap history k paper me fail kiun howe ho?
Son:dad us k tamam sawalat meri padaish se pehlay k the.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)