Ek murgi ne 5 anday diye
Ek murgi ne 5 anday diye or dua mangi
Bachay naik niklein, kuch dino bad bache nikle
1st bacha namaz padta howa nikla
2nd tasbi parhta hua, 3rd wazo karta howa
4th naat perta hua 5wa nahee nikla to
Murgi pareshan ho gaye aur dua karne lagi
Phir anday say awaz aye ami ma aetikaf ma beta howa ho
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
2 Sardars looking at Egyptian mummy.
Sardar1:Look so many bandages, pakka truck accident case.
Sardar2: Aaho, truck nambar bhi likha hai. BC-1350!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jack: “My brother was sick and went to the doctor.” John: “Is he feeling better now?” Jack:
“No, he has a broken arm.” John: “How did he break it?” Jack:
“Well, the doctor gave him a prescription and told him no matter what happened, to follow that prescription. And the prescription blew out of the window.” John: “How did he break his arm?” Jack:
“He fell out of the window trying to follow the prescription.”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan exam dene gaya to saath may PLUMBER ko le kar gaya!
.
Kiun???
.
.
.
Because
.
.
Pathan ko information mili thi k paper Leak hogaya hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
GIRL: Kya Tum Mujhse Pyar
Karte Ho?
SARDAR: Haan.
GIRL: Par Tumhe to Meri
Parvah Hi Nahi?
.
.
.
.
SARDAR: Pagli, Pyaar Karnewale
Kisi ki Parvah Nahi Karte
by tanveer hussain (few years ago!)
GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dating process: 6 weeks : I love U, I love U, I love U. 6 months : Of course I love U. 6 years : GOD, if I didn't love U, then why the hell did I propose?
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar With Dentist
Kia Dard K Bagar Daant Nikaal Lete Ho? Doctor: Nahi
Sardar: Mein Nikaal Leta Hon
Doctor: Wo Kaise?
Sardar: He He He He
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Teacher:
Make 1 Sentnce In Vich
All Tenses Past, Presnt & Futre R Includ
Santa:
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha
Aaj Bhi Hi Aur Kal Bi Rhega
by Pak101.com (few years ago!)
Santa raat ko cycle le ke qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla
Aur paseena ponchhty hue bola:????
Yaar, ye konsa road tha????????
Itne sare speed breaker
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)