Ek murgi ne 5 anday diye

Ek murgi ne 5 anday diye or dua mangi
Bachay naik niklein, kuch dino bad bache nikle
1st bacha namaz padta howa nikla
2nd tasbi parhta hua, 3rd wazo karta howa
4th naat perta hua 5wa nahee nikla to
Murgi pareshan ho gaye aur dua karne lagi
Phir anday say awaz aye ami ma aetikaf ma beta howa ho

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1022 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 Sardars looking at Egyptian mummy.

2 Sardars looking at Egyptian mummy.

Sardar1:Look so many bandages, pakka truck accident case.

Sardar2: Aaho, truck nambar bhi likha hai. BC-1350!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
The sick brother

Jack: “My brother was sick and went to the doctor.” John: “Is he feeling better now?” Jack:

“No, he has a broken arm.” John: “How did he break it?” Jack:

“Well, the doctor gave him a prescription and told him no matter what happened, to follow that prescription. And the prescription blew out of the window.” John: “How did he break his arm?” Jack:

“He fell out of the window trying to follow the prescription.”

by Pak101.com (few years ago!)
pathan in exam

Ek pathan exam dene gaya to saath may PLUMBER ko le kar gaya!

.

Kiun???
.
.
.
Because
.
.
Pathan ko information mili thi k paper Leak hogaya hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kya Tum Mujhse Pyar Karte Ho?

GIRL: Kya Tum Mujhse Pyar
Karte Ho?
SARDAR: Haan.
GIRL: Par Tumhe to Meri
Parvah Hi Nahi?
.
.
.
.
SARDAR: Pagli, Pyaar Karnewale
Kisi ki Parvah Nahi Karte

by tanveer hussain (few years ago!)
AV lagvaya

GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dating process: 6 weeks

Dating process: 6 weeks : I love U, I love U, I love U. 6 months : Of course I love U. 6 years : GOD, if I didn't love U, then why the hell did I propose?

by khalid hussain (few years ago!)
Sardar With Dentist

Sardar With Dentist
Kia Dard K Bagar Daant Nikaal Lete Ho? Doctor: Nahi

Sardar: Mein Nikaal Leta Hon

Doctor: Wo Kaise?
Sardar: He He He He

by Pak101.com (few years ago!)
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha

Lady Teacher:
Make 1 Sentnce In Vich
All Tenses Past, Presnt & Futre R Includ

Santa:
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha
Aaj Bhi Hi Aur Kal Bi Rhega

by Pak101.com (few years ago!)
Santa raat ko cycle

Santa raat ko cycle le ke qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla
Aur paseena ponchhty hue bola:????
Yaar, ye konsa road tha????????
Itne sare speed breaker

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se

Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook