Boy: darling, tumhara naam

Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!

ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =

by Pak101.com (few years ago!) / 917 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jis waqt khuda ne tumhain banaya hoga

Jis waqt khuda ne tumhain banaya hoga,

ek saroor sa uske dil pe chaya hoga...

pehle socha hoga tujhe jannat mein rakh lun..

phir ussay zoo ka khayal aaya hoga..

by Pak101.com (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Will you marry me

18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes
yes i will !!
This iz Cheating..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.

yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.
dunia me kya krke aaye ho?
hijda-aaye haye harami, abe de ke kya bheja tha jo hisab mang rhe ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Nokrani Maalkin apki purani

Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate

by Pak101.com (few years ago!)
Mari shadi main ao ge

Santa-Tum Meri Shadi Mai Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Mai Se Nahi,
Jo Musibat Ke Waqt Dost ko Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek baar aadmi ne bhagwan se kaha

ek baar aadmi ne bhagwan se
kaha, aapne aurat ko itna sundar
kyon banaya hai?”

Bhagwan bole,”taki tum unse
pyaar kar sako.”

Aadmi bola, “ to phir unhe itna
bevkoof kyon banaya hai?”
bhagwan ne jawab diya, “taki
wo tumse pyaar kar sake.”

by Pak101.com (few years ago!)
11 rupe main pore 1100 sms

Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din
me..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nou jawano age berho

Captain: Nau jawano aage bado
Santa age nai bada
Captain:Tum age kyu nai bade?
Santa:Apne kaha 9 jawanon aage bado,Me 10 ve
number

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya

Sardar k ghar chor aagya srdar ne dekha to Chor bhaga,

Sardar bhagta bhagta chor sy b agay nikal gya
.
.
.
.
Sardar:Aik tay chori utto saday nal raisaan.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook