Sadaron Kee Char Tangein Hoti
Agar Sadaron Kee Char Tangein
Hoti To Kya Hota?
Its Simple
Phir Un Mein Aur Bandron Mein
Ziada Farq Naheen Rahey Gha”
by Pak101.com (few years ago!) / 942 views
Similar Jokes
Girl: Aj meri dil ka operation hai.
Boy: pata haiGirl: I love u
Boy: mai b b0ht pyar krta hun tumse.
Operation k bad jab larki ko hosh aya To sirf uska baap khara tha.
Girl: wo kahan hai ?
Father: tumhe ni pata tumhe dil
kisne dia ?
Girl: what ? Or zor zor se r0ne lagi.
Father: mazak kar raha hun
Kamina Bahar Samose Kha raha hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno: Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Aap Ka Weight Kitna Hai?
Santa: Chashme(Opticals) K Saath 75kg
Doctor: Aur Chasme K Bina!
Santa: Vo Muje Dikhta Hi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathan Darkht K Neche Bathay kr rahey the
Achank Darkht Se Aam Gira
.
Pehla Pathan:
Ye Aam Kyse Gira?
Aam Khud hi bola
.
"Pak gya hon"
Tum Log Ki Bakwas sun Kr
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mujhse Wo Kahti Hai,
Ke Tumhari Zindagi Ko Jannat Bana Doongi.
.
.
.
Banani Usko Maggi Bhi Nahi Aati,
Confidence To Dekho Aajkal Ki Ladkiyo Ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Love V/s Daaru..
.
Love: Pagal Banata Hai.
Daru: Mood Fresh Karti Hai.
.
Love: Me Neend Nahi Ati Hai.
Daru: Pee Kar Neend Ach6i Ati Hai. .
.
Love: Me Date Ke 2000/-
Daru: 1 Botle K 350/-.
.
Love: Me Sabki Suno.
Daru: Pee Kar Sabko Sunao. .
.
.
Faisla Aapke Haath Me.
.
Piyo Sir Utha Ke..
.
Jiyo Larkharake.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Techr:
Jo mery swal ka jwab dy ga usy chuti.!
Pathan ne apna bag khirki se bahir phenka.
Techr:
Ye bag ks ne phenka ha?
Pathan: Main ne
yaa hooo!!!! Chutti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ap bohat Khoobsurat,
Khush Mizaj,
Mohabbat karne wale.
Aur Mehnti ho.
Chal hun Teri Vaari..
Hun Tu V Koi Lateefa Suna.
by Pak101.com (few years ago!)
Question:What is a Girlfriend.?
Answer:Jo har Baat pe tOk tOk kr Tumhari har aadat Badal De or 2 saal Baad kahay k
.
... .
.
.
.
.
JANU Ab Tüm pehle jese nhi rahay :-(
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Sardar: Ur son is fail, see his report:
English-6
Maths-7
Social Studies-4
Science-8
Total-25
Sardar: TOTAL vich te kamal e kr dita. Is subject di te tution v nai rakhwai c
by Pak101.com (few years ago!)