A naughty answer
A naughty answer given by a woman when asked: How do you feel when any man gives u a flying kiss?
Woman: I hate such lazy men
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1445 views
Similar Jokes
Gowa ka master ji bacho ku english parha raha tha-----
Bacho ye ,, 'M',, hai .
M' say mother--maa--jaisay sheeday ki maa----
Dosray din master ji nay board pay 'W' likha-- bacho ye kia hai??
aik bacha bola-----sir---hai tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hain...
by Pak101.com (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H
Un 2no me se Kis k sath Shadi hogi
Wo Khushnasib Kon Hoga?
Santaji-Pehle Se Shadi Hogi or 2sra Khushnasib hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Biwi se jhagra solve hua
kya??
Santa: Ghutnoo pe chal ke ayi thi
mere pass
Banta: kya boli??
...
.
.
.
.
.
.
.
Santa: Boli bed ke neeche se nikal
aa
Ab nahi marungi :D :P ;)
by Pak101.com (few years ago!)
When you are in love
wonders happen
But once you get married
you wonder, what happened
by @irha@ (few years ago!)
a thief jumped in2 a sardar's house and asked:"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master Ji: Kal Meine Tujhe Gadhe Par Nibandh Likhne Ko Bola Tha, Chal Dikha Kya Likha ? Student:
Master Ji, Jaise He Nibandh Likhne Ke Liye Pencil Lagai, Gadha He Bhag Gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
AIK DOCTOR KI NURSE SE SHADI HUI. US DOCTOR KE DOST NE US SE POCHA KE YAAAR LIFE KAISE GUZZAR RAHI HAI ?DOCTOR NE JAWAB DIA"YAAR JAB TAK SISTER NA KAHON SUNTI HI NAHIN"
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Agr Moka Mila To Tum Mujhse Shaadi Karo Gi?
Girl: Agr Moka Mil Gaya To Shaadi Karne Ki Kya Zarurat Hai?
O teri kher Bachii HBO Dekhti Hai !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa bike se ja raha tha,Ladki ko dekh achanak gir gaya.
Ladki-Oh My God! lagi to nahi.
Santa-nah nah, eh ta yaara da utran da style hai..:-)
by Pak101.com (few years ago!)