Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H

Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H
Un 2no me se Kis k sath Shadi hogi

Wo Khushnasib Kon Hoga?

Santaji-Pehle Se Shadi Hogi or 2sra Khushnasib hoga.

by Pak101.com (few years ago!) / 1062 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sonu- Abe Dekh Mere Daant..

Sonu- Abe Dekh Mere Daant..

Kaise.. Heere Ki Tarah Chamak Rahe Hai..

Monu- To Mere Kaun Se Kam Hai.

Ek Dum.
Sone Ki Tarah Peele Hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhari income nka source

Banta to Santa: Tumhaare income ka source kya
hai
Santa: Maine apne upper ka portion kisi ko rahane
kiraye par diya hai
Banta:kamaal hai wo pure din tumaher upper kaise
rahata hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohabbat ISHQ Pyar

Mohabbat
ISHQ
Pyar

ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?

Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab

L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
Logo Ki Biwion Ko Paas Bitha Kar Pati Ke Marne Ke
Faide Batate Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A baby monkey asks his father

A baby monkey asks his father, Father why r we so ugly?

The father says to him, don’t take stress my son
u should see the one who is reading this!!

by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi waala

Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,

kaafi der ho gayi,

Customer gusse mein aa ker bola:

Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho

to Aik kilo de do :P ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok

1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha

S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia

Sipahi!Sir Akhri Shart,

Wo B Apse

Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.

S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai

Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga

S.H.O!Thek Hai

5000 Ki Shart Lg Gai

Sipahi Ne pent utrwy

5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia

Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka

0r Rony Lgy

S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?

Staf

ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Gabar To Sambha

Gabar: Sambha Gande..

Sambha: Tu Ganda tera pura Khandaan Ganda Saale.

Gabar: Sambha!! Namakharam GUN-DE-GUN

by Pak101.com (few years ago!)
MS-Office Malum Hai Kya?

Santa Software Company Mein Interview De Raha Tha, Manager Ne Pucha.

Manager: “Apko MS-Office Malum Hai Kya?”

Santa: “Sir, Agar Aap Address Denge To Wahan Ja Aunga“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook