Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H
Girl-SantaJi Mere 2 Lovers H
Un 2no me se Kis k sath Shadi hogi
Wo Khushnasib Kon Hoga?
Santaji-Pehle Se Shadi Hogi or 2sra Khushnasib hoga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1062 views
Similar Jokes
Sonu- Abe Dekh Mere Daant..
Kaise.. Heere Ki Tarah Chamak Rahe Hai..
Monu- To Mere Kaun Se Kam Hai.
Ek Dum.
Sone Ki Tarah Peele Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Banta to Santa: Tumhaare income ka source kya
hai
Santa: Maine apne upper ka portion kisi ko rahane
kiraye par diya hai
Banta:kamaal hai wo pure din tumaher upper kaise
rahata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
L.I.C Wale Bhi Kya Gazab Scheme Banate Hai
Logo Ki Biwion Ko Paas Bitha Kar Pati Ke Marne Ke
Faide Batate Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A baby monkey asks his father, Father why r we so ugly?
The father says to him, don’t take stress my son
u should see the one who is reading this!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do :P ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gabar: Sambha Gande..
Sambha: Tu Ganda tera pura Khandaan Ganda Saale.
Gabar: Sambha!! Namakharam GUN-DE-GUN
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Software Company Mein Interview De Raha Tha, Manager Ne Pucha.
Manager: “Apko MS-Office Malum Hai Kya?”
Santa: “Sir, Agar Aap Address Denge To Wahan Ja Aunga“
by Pak101.com (few years ago!)