Banda Kia Khoobsurat Bhi Na Lagay
Main Ye Sim Off Kar Raha Hu.
Ab New Number Kab Loonga Pata Nahi.
Dil Tou Nhi Kar Raha K Itna Poorana Number Ha,
Laikin Majboori Ha, Kio K Is Pay Mujhay Bohat Ziyada
Wrong Calls Our Messages A Rahay Hain..
Loug Tang Kartay Hain. Poochtay Hain K,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tumhari Khoobsurti Ka Raaz Kya Ha…
(‘,’)/”
<))
.// Ab Banda Kia Khoobsurat Bhi Na Lagay?
by Mazhar Khan (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?
Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Kal papa Kuwe me Gir gaye, Bahut Chot Lagi, Bahut Chilla rahe the. Banta : Ab Kaise hai?
Santa : Thik hi Honge, Kal se Kuwe se Koi Awaaz Nahi aayi Na.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy and girl in resturant:jan tm se aik bat kehna chahta hun.
Girl:kia
boy:meri 2 girl friend aur bi hain.
Girl:dara dia mujhe laga paisay nai hain
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathaan fish le k aya
1 Pathaan fish le k aya. Bili use kha gai. Us ko gusa aya, us ne doodh wala patila utha kr us k agay rakh diya or bola
“Isko bhee p ja. tum ko phulberi niklay”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki
century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo
tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey
gey...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: “Tum nay kabhi sochnay ki koshish bhi ki hai tumhari tankhwa aakhir kahan jati hai”? Shohar: Baigam jab say hamari shaadi hui hai main nay is qisam ki koshishain turk kar di hain”
by Zaid Mughal (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !
by Abdul Sami (few years ago!)
Papu addmission lene college gaya..
.
.
Principle:”Mai tum se 1 Mushkil sawal puchun
ya 10 Asaan.. ??
.
Papu:”1 mushkil sawaal..
.
Principle:”Batao Din pehle aata hai ya Raat.. ??
.
.
Papu:”Din..
.
Principle:”wo kaise.. ??
.
.
Papu:”Sorry sir ye Aap ne Dusra sawal puch
liya..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?
Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.
Miss:shut up & get out.
Bubblo: Miss men btaon?
Miss: Very good. Batao!
Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.
Miss: U also get out.
Pinki: Miss men btaon?
Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..
Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)
Miss: Lakh lanat :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu k ghar guest Aa gaey,
Maa ney kaha “jao baita ja k mehmanon k liay kuch ley k Aao”
Pappu bahar gaya aur..
.
.
.
.
.
.
.
.
Raksha le Aaya:)
G OYE PAPPU.
by Zia Rasool (few years ago!)