Banda Kia Khoobsurat Bhi Na Lagay

Main Ye Sim Off Kar Raha Hu.
Ab New Number Kab Loonga Pata Nahi.
Dil Tou Nhi Kar Raha K Itna Poorana Number Ha,
Laikin Majboori Ha, Kio K Is Pay Mujhay Bohat Ziyada
Wrong Calls Our Messages A Rahay Hain..
Loug Tang Kartay Hain. Poochtay Hain K,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tumhari Khoobsurti Ka Raaz Kya Ha…
(‘,’)/”
<))
.// Ab Banda Kia Khoobsurat Bhi Na Lagay?

by Mazhar Khan (few years ago!) / 930 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aaj Maine ek Jaan

Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?

Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?

Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!

To maine use paise nahi diye..!

by Pak101.com (few years ago!)
Kal papa Kuwe me Gir

Santa : Kal papa Kuwe me Gir gaye, Bahut Chot Lagi, Bahut Chilla rahe the. Banta : Ab Kaise hai?

Santa : Thik hi Honge, Kal se Kuwe se Koi Awaaz Nahi aayi Na.

by Pak101.com (few years ago!)
Kia masla hai ye

Boy and girl in resturant:jan tm se aik bat kehna chahta hun.
Girl:kia
boy:meri 2 girl friend aur bi hain.
Girl:dara dia mujhe laga paisay nai hain

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan


1 Pathaan fish le k aya

1 Pathaan fish le k aya. Bili use kha gai. Us ko gusa aya, us ne doodh wala patila utha kr us k agay rakh diya or bola
“Isko bhee p ja. tum ko phulberi niklay”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sachin ki century

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki
century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo
tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey
gey...!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
*Joke

Biwi: “Tum nay kabhi sochnay ki koshish bhi ki hai tumhari tankhwa aakhir kahan jati hai”? Shohar: Baigam jab say hamari shaadi hui hai main nay is qisam ki koshishain turk kar di hain”

by Zaid Mughal (few years ago!)
Zehar easy load

Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !

by Abdul Sami (few years ago!)
Papu addmission lene college gaya

Papu addmission lene college gaya..
.
.
Principle:”Mai tum se 1 Mushkil sawal puchun
ya 10 Asaan.. ??
.
Papu:”1 mushkil sawaal..
.
Principle:”Batao Din pehle aata hai ya Raat.. ??
.
.
Papu:”Din..
.
Principle:”wo kaise.. ??
.
.
Papu:”Sorry sir ye Aap ne Dusra sawal puch
liya..

by Mazhar Khan (few years ago!)
3 idiots film se ap ko kya lesson mila?

Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?

Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.

Miss:shut up & get out.

Bubblo: Miss men btaon?

Miss: Very good. Batao!

Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.

Miss: U also get out.

Pinki: Miss men btaon?

Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..

Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)

Miss: Lakh lanat :

by hearthackervsgirls (few years ago!)
pappu

Pappu k ghar guest Aa gaey,
Maa ney kaha “jao baita ja k mehmanon k liay kuch ley k Aao”
Pappu bahar gaya aur..
.
.
.
.
.
.
.
.
Raksha le Aaya:)
G OYE PAPPU.

by Zia Rasool (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook