Sardar ManMohan Singh
India Mai Ek Ajeeb-o-Gareeb SMS Hai
Bolta B Hai
Chalta B Hai
Khata B Hai
Monchen Hain Us Ki
Pagri Pehnta Hai
Naam Hai Uska…
S=Sardar
M=ManMohan
S=Singh
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Real Richness is When You Are So, E X P E N S I V E That No 0ne Can Buy Your, C H A R A C T E R.
by khalid hussain (few years ago!)
Ek shaadi shuda bhakt ne bhagwan se kaha,
Aapne aurat ko itna sunder kyon banaya hai?”
Bhagwan bole,”Taki tum unse pyaar kar sako.”
Bhakt bola, “ to phir unhe itna bevkoof kyon banaya hai?”
Bhagwan ne jawab diya, “taki wo tumse pyaar kar sake.”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aadmi ka inteqal ho gaya:
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
B.V: Mujhe koi Aitraz nahi Hai
QABRASTAN walon se pooch lo...
by Pak101.com (few years ago!)
In 2025
Bhikhari :- Allah Ke Naam Pe Kuch De De..
Boy :- Ye Lay Meri "MBA"Ki Degree Rakh Le..
Bhikhari :- Nahi Chahiye
Tujhe Chahiye
To Meri "CA" Ki degree Rakh Le..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Son:
Oh God, Please Make Newyork The Capital Of Punjab
Sardar: Y R U Praying 4 That?
Son: Bcz,That Is Wat I Hav Writen In D Xam
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu prays 4 2 hours daily
Hey Bhagwan meri lotery lagade!
After 1 hour bhagwan angrily appears & says
"ticket to lele bhikaari"
by Pak101.com (few years ago!)
Baap ne apne baitay ki talashi li,
jaib se naswar, cigrette, chars, katrina kaif ki tasaweer aur girls ke numbers baramad hoye,
baap ne baitay ko bohot mara or kaha “kab se kar rahe ho ye sab kuch”?
Baita rote hoye bola,
“Abu main ne aap ki jacket pehni hui hai”
by Zia Rasool (few years ago!)
Baap:
Beta! zindgi main kabhi Chars na peena,
warna wo jo aagay 4 Aadmi ja rahay hain,
8 nazar aaen ge,
.
.
Beta: "Magar Abbu! wo to 2 Aadmi hain!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa & Banta playin chess... Santa:chal yaar...ab band karte hain...... Banta:haan thik he...vaise bhi mera ek haati aur tera ek ghoda hi to bacha he!
by Pak101.com (few years ago!)
2 habshi aur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.
Pahla habshi..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya
D0sara habshi..mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.
Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.
Pakistani..in dono ko phir kala kar do....
hahahahahaha.
Geo Pakistani .
by Mazhar Khan (few years ago!)