Santa mango juice ka glaas le
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!) / 895 views
Similar Jokes
Ek doctor (wakeel se): Aap ki zara si ghalti aadmi ko zameen sey 6 foot ooncha latka sakti hey
Wakeel: Or aap ki zara si ghalti aadmi ko zameen ke 6 foot neechey daba sakti hey
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Very Funny Girl ek beautiful college student thi.
Ek bar vo class me late aati hai.
Teacher: Tum late kiyon ho?
Very Funny Girl : Sir Ji, ik londa mera peecha kar raha tha.
Teacher: Par fir kya hua, tum late kaise hui?
Very Funny Girl : Sir, voh londa bahut dheere dheere chal raha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Pakeeza Jazba:
Jab Tum Kisi Ko Nazar Andaz Karo, Aur Woh
Tumhain Iska Badla Wafa Se De.
To Jaan Lo, K
Sharafat Dikha Raha Hai,
Zaroor Koi Matlab Hoga Kameenay Ka. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy :- buss aur larki ek jesi hoti hai.,.,
ek jaati hai ,,
to
... dosri Aati hai.,.,
GIrLs :-
Rakshey aur Larhky .,
ek jesy hoty hai,.,
ek ko bolao 4 chaly Aaty hain,,,
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
By mistake santa entered into a ladies toilet, All
the ladies stood up. santa -BAITHO-BAITHO,IZZAT
DIL ME HO BAS YAHI KAAFI HAI...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
cycle wale ne 1 Aadmi ko takkar mar di.
Aur bola-Aap bahut lucky ho
Aadmi- kaise
Cycle wala- Aaj meri chutti hai
NAHI TO MAI TRUCK CHALATA HU
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha.
Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don gaGeo Khan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Dr Sab Tusi Kehya C K Subha Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A, Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr: Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar: Mobile Te Sap Aali.
by Pak101.com (few years ago!)
Lady: So You Want To Become My Son-In-Law?
Santa: Not Really,
But I Don't See Any Other Way 2 Marry Ur Daughter. :-)
by Pak101.com (few years ago!)