Husband: may tang agaya hun
Husband: may tang agaya hun
.
.
Har cheez may meri Car mera ghar
mera mera karti ho
.
.
Kabhi hamara bhi keh dya karo..
.
Ab kiya dhoond rahi ho rahi ho?
.
.
Wife:
.
.
.
hamara duppata
by Mohammad Ali (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke hum ne Haj bhi kia hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
"MusiBaton Ka MuQaBLa SBar Sy Kro
Ar
NeMaTon Ki Hifazt Shukr Sy KrO'
.
.
.
.
Is sMs Ma PeHly Bv Ka ar BaaD Mein girl FrNd ka zikar ata HaI.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,
Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,
Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam Se Office Jaldi Jaana Tha,
Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”
Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,
Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare Paper Pade The,
Aur Likha Tha:
Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,
Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge
Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao
by Pak101.com (few years ago!)
Tony: Boss Maine Galati Nhi Kiya.
Fir B Aap Muje Saza Q De Rahe ho?
Ajit: Idiot,Zamana Pre-Paid Ka Hai
Pahle Saza Bhugato,Baad Me Galti karo..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik molvi “yaar meri bhens sokhi hoi ghass nahi khati or doodh bi nahi deti”. dosra molvi “bhens ko hara chashma pehnao,who sokhi ghass ko hara samaj kar kha jaye gi”
by Abdul Basit (few years ago!)
Snta & Bnta moving on road at 12midnight
Snta:Bahut garmi he yaar
Bnta:HA yaar
Din hota to kahi chhao me baith jate.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa police wale se:-sir kal tv ke alawa mere ghar ka sara samaan chori ho gaya.
Policewala:-to tv kyon chori nahin hua?
Santa:-ji sir tv to main dekh raha tha na.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lawyer: Now that your case is settled, I'd like to explain my fees to you.
You owe me $600 now and $355.85 a month for the next 48 months.
Client: "I've never heard of such a fee schedule! Why, it sounds so much like car payments!"
Lawyer: "Yeah, you're actually right -- mine."
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha Suhagrat Pe Apni Dulhan Ko Pyar Se Samjha Raha Tha.
Dulha: “Sabse Pyaar Se Rahna, Respect Karna, Unka Trust Jeetna, Unki Care Karna, Sach Bolna”
Dulhan Fatafat Uthi Aur Room Ka Darwaza Khol Kar Chilla Kar Boli
“Sab Andar Aa Jaao, Yahaan Satsang Ho Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)