Yun to bahut se "LOG
Yun to bahut se "LOG" hai jo 14th Feb ko propose krte hai
.
.
Meri Maano to "1st April" ko propose kro
.
.
Man gayi to 'I LOVE YOU'
gussa kiya to
'APRIL FOOL'
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Ik Baniya ki chhatri me mori thi.
Sardar Ji: Lalaji umbrella me mori hai, nayi umbrella kharid lo.
Baniya: Arre, baarish ruk jayegi to pata kaise chalega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Once Rajnikanth saw a poor beggar on road and
helped him by giving money. The beggar is now
called ‘Bill Gates’ Once Rajnikanth played a
defensive short in Cricket and since then that Ball
is called “Pluto” Once Rajnikant bunked school
whole day. Since then that day is known as
“Sunday” Rajnikanth knows that Bingo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
EK sher BY doctor=Hoon mai doctor jahan,meri wife hai nurse waha,Yeh kaisa julm sehna PADTA hai,mujhe apni wife ko SISTER KEHNA PADTA hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wo tu aj bi mujhe dekh kar muskarti hai.
Par un k bache bare kamine hain ju humein mamun keh k bulate hain
by Sabir shah (few years ago!)
When your wife
- worries about you,
- fights with you,
- looks for your attention for no reason,
- becomes jealous with you,
- shares her joy & sorrows with you, and
- pesters you with eat this and that,
do this and that,
it means SHE CARES.
• When she stops caring,
that’s when you should be worried.
by A. Sami (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…
Sahebji, sahebji kutte’ji’ ne murgi’ji’ ko pakar liya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Perfect example of confidence:
A junior in an office dialed his boss’s number by mistake & said :
Hey, send a coffee in my cabin in two minutes !………..boss shouted : do you know whom you’re talking to ?!!!!!!
Junior : no!
Boss: i’m the boss of this office.
Junior (in the same tone) : & do u know whom you’re talking to?
Boss: no!
Junior: thank God. (and disconnected da phone)…..:d :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Banta hosptl me ek doctor Se lar rahe the.
doctor:Kya hua?
Santa Banta:Doctr ne operation me orignal Chize nikal kar china ka dal diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suniye, is sunday mujhes cinema dekhna hai, dher saari shopping karni hai aur five star hotel mein khana
khana hai…..
Husband: Phir aaj mandir chalte hain..
Wife: Mandir kyun ?
Husband: Bheek maangne ke liye….
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Bivi Se: Pani Pila Do …
Bivi : Kya Pyaas Lagi Hai
Husband (Gussey se): ” Nahi ” Gala Check Karna Hai Kahin se “LEAK” to Nahi Hai
by tanveer hussain (few years ago!)