1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya
1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya...
Aurat gusy sy boli!
Apko sharm nai ati, daarhi rakh kr takkar maar rahy ho....
Molvi !!
Muhtarma
Ay daarhi Ay
breakaan nai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1042 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Bhale Fb Pe Ladki Ka naam Princess,Angel, sweet girl ya Nazuk Gudiya ho....
.
Lekin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ghar pe Din me 2 baar Jaru Lagani Hi padti h :D
by Pak101.com (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye
Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”
Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Dr-Apke 3 daant kese tut Gye.
GOLU:-BV ne kadak halwa banaya tha,Wo khaya
Dr:-To halwa khane se mana kar dete
GOLU- fir to 32 ke 32 tut jate
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko koi phone pe tang karta tha aik din pathan ne aik new sim li aur us ko phone kia ab me ne wo sim band kar di hai ab tera baap bi mujhe tang nai kar sakta
by Sabir shah (few years ago!)
A criminal broke into bed room , tied up Husband & Wife
Kissed wife’s ear & went 2 Bathroom.
Husband told Wife
“Satisfy him or he will Kill Us,
Be strong I LOVE YOU.”
Wife said:
He didn’t kiss me , he whispered in my EAR that he’s GAY ,
need vasline and i told him its in the BATHROOM , So be STRONG
I LOVE YOU TO…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband & Wife Husband: Main Tumhari roz roz ki farmaishon se tang aa gaya hoon…!
is liye khud khushi karne jaa raha hoon
Wife: Acha aik White Saari to dila dain Iddat kay dino main kya pehnungi . . ?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sir: kal class me kyu absent tha?
Boy: girlfriend se milne gaya tha.
Sir: kis liye?
Boy: yes Sirr.. bauhat saare KISS liye……
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia
Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?
Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!
by Pak101.com (few years ago!)