1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya

1 molvi, 1 Aurat sy takra gaya...

Aurat gusy sy boli!

Apko sharm nai ati, daarhi rakh kr takkar maar rahy ho....
Molvi !!
Muhtarma
Ay daarhi Ay
breakaan nai.

by Pak101.com (few years ago!) / 1042 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
 

Similar Jokes

Bhale Fb Pe Ladki Ka naam

Bhale Fb Pe Ladki Ka naam Princess,Angel, sweet girl ya Nazuk Gudiya ho....
.
Lekin
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ghar pe Din me 2 baar Jaru Lagani Hi padti h :D

by Pak101.com (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath

ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye

Restaurant Mein Jata Hai.

Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.

Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”

Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”

Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”

by Pak101.com (few years ago!)
Apke 3 daant kese tut Gye

Dr-Apke 3 daant kese tut Gye.
GOLU:-BV ne kadak halwa banaya tha,Wo khaya

Dr:-To halwa khane se mana kar dete

GOLU- fir to 32 ke 32 tut jate

by Pak101.com (few years ago!)
Ek mobile bechane wale se larai kar raha tha

Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha

Logon ne puchha kya huva

Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka number badlna

Pathan ko koi phone pe tang karta tha aik din pathan ne aik new sim li aur us ko phone kia ab me ne wo sim band kar di hai ab tera baap bi mujhe tang nai kar sakta

by Sabir shah (few years ago!)
A criminal broke into bed room

A criminal broke into bed room , tied up Husband & Wife

Kissed wife’s ear & went 2 Bathroom.

Husband told Wife

“Satisfy him or he will Kill Us,

Be strong I LOVE YOU.”

Wife said:

He didn’t kiss me , he whispered in my EAR that he’s GAY ,

need vasline and i told him its in the BATHROOM , So be STRONG

I LOVE YOU TO…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband & Wife

Husband & Wife Husband: Main Tumhari roz roz ki farmaishon se tang aa gaya hoon…!

is liye khud khushi karne jaa raha hoon

Wife: Acha aik White Saari to dila dain Iddat kay dino main kya pehnungi . . ?

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe is tarah se propose

Girl:” Mujhe is tarah se propose
karo ki kisi ne nahi kiya ho..
.
.
Boy:” (slapped the girl) kamini,
i love u
.
.
.
Kutti, Saali, Shaadi karle
mujhse aur tabah karde Mujhe…

by Mazhar Khan (few years ago!)
bauhat saare KISS liye

Sir: kal class me kyu absent tha?
Boy: girlfriend se milne gaya tha.
Sir: kis liye?
Boy: yes Sirr.. bauhat saare KISS liye……

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni

1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia

Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?

Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook