if u marry
If u marry one girl she will fight with you
BUT
if u marry two girlz they will fight for u..
by Abdul Sami (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
1 Molvi ki shadi nhi ho
rhi thi,Wo manat mangny
gay whan uski maa gum gayi.
Molvi bola wah Raba tari
khudai,
“Apni tay LABI ni Abbay di
v Gawai”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2,
SalesMan:
Plain Mein Dikha Doon?
Sardar:
Hawai Jahaz wich Jan di ki Zarurat ay ethe e wakha deh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TCHR- Ande me se Murgi ka Bacha kaise nikla?
SANTA-Madam, Ye koi badi bat nhi he. Zyada Interesting Ye he ki wo Usme Ghusa kaise?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Bachy Examinatin Hall my bethey they
examiner bht strict tha
cheating nhn karne de rha tha
ek buchey ne chit likh k examiner ko di.
Examiner khamoshi sy ja k apni chair py beth gya.
2sra bucha pehle se: yar tu ne kya likha?
bucha ne kaha
"SIR PeECHeY Se APKI PANT PHATI hui He
by Pak101.com (few years ago!)
Short Man: Mr Funny, bole to yeh Ford kya hai?
Mr Funny: Bhai, gaadi hai.
Short: Toh phir, yeh Oxford kya hai?
Mr Funny: Bole toh, simple hai bhai, Ox mane Bael, Ford mane gaadi. Oxford bole toh Baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
1st Behra:
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho?
2nd Behra:
NaHi,
ME To Mumbai JaRaha Hu
1st Behra:
Accha,
ME Samjha Tum Mumbai JaRahe HO.!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
In EXam-
1st Frnd continously asking
"Kutte kuch toh bata de"
2nd- "Muje khud ghanta kuch ata h"
1st- "Saale Toh apne baap ko Luv Lettr likh raha Hai??"
by Pak101.com (few years ago!)
Bv gusse se:agr me shaitan se shadi karti to wo ap se behter shohar sabit hota.
Shohar: magar behan bhai ki shadi ho jo nai sakti
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Bus me ja raha tha ek laraki se takragaya
Larki boli: Thappar khana hai
Santa: MEra to pet bhara hua hai, Aap kisi aur se
puchh le
by Tanveer Hussain (few years ago!)