YAR MUJHE APNI GF KO
SANTA-YAR MUJHE APNI GF KO GIFT DENA HAI.
BANTA-DIAMOND RING DE DO,
SANTA-NHI YAR AISI CHESE BATAO JO KABHI PAHNI NA HO
BANTA-GENTS KACHHA DE DE
by Pak101.com (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Pathan Ne Market Mein Ek Aadmi Se Puchha
Pathan: “P.C.O Kidhar Hai?”
Aadmi Ne Ishara Kar Ke Bataya.
Pathan PCO Mein Gaya, Jeb Se Mobile Nikala Or Baat Kar Ke Bahar Aa Gaya.
Aadmi Ne Poocha: “Jab Aap Ke Paas Mobile Tha To Aap P.C.O Main Kyun Gaye”
Pathan: “Mere Dost Ne Kaha Tha, Ke P.C.O Se Phone Karo Ge To Paise Kam Lagenge.“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:I Wistled & Kissed A Girl
Convert This Line Into Future Tense
Student:The Future Tense Is
His Brother Will Beat ME
by Pak101.com (few years ago!)
Some say Whisky is Risky,
Some say Whisky bina Zindagi Miss ki,
But .. Rum, Beer ya ho Whisky,
Koi Nhi Grlfrnd se Zyada Risky !
Aaj Iski, kal pata nhi Kisky
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Went 2 Hotel,Ordered Chiken Waiter Comes
Sardar: Murgi Di Taang Kithe Hai ? Waiter: Woh Langra Tha
Sardar: Dil?
Waiter: Dil Murgi Le Gayee
Sardar: Dimaag?
Waiter: Murga Pathan Tha!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Larky waly:
“Bus G jaldi se Shadi kr dain…
Larki waly:
“Nahi abi Larki parh rahi hy”
Larky waly:
“To Hamara Larka kon sa Kaka hy
jo Kitabein Phaar dy ga.;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ye Keh Kar Mere Dushman Bhi Mujhe Mere Haal Pe Chhod Gaye Ki Aye Fursat,
Teri Girlfriend Hi Kafi Hai, Tujhe Satane Ke Liye.
by Pak101.com (few years ago!)
molvi: Do you agree to change ur facebook status
from Single to Married ???
Boy: yes yes yes
Girl: yes yes yes
Molvi: you are now husband and wife , you may now
upload ur wedding pics and don’t forget to tag
me..
by Tanveer Hussain (few years ago!)