Boys ka common sense zero
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Pak101.com (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Kidnapper phone par: Teri biwi mere kabze mein hai. saboot ke taur par uski do ungliyan bhijwa di hain.
Banta: Sabut pakka nahi hai, mundi bhej mundi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Naukrani ne malkin se kaha, memsahab gajab ho gaya, pados ki teen auraten aap ki saas ko peet rahi hai.
Malkin naukrani ke saath balakani se aayi aur chupchap tamasha dekhne lagi.
quarreling.jpg
...
Naukarani ne poocha, aap madad karne nahi jayengi?
Malkin: Nahi uske liye teen hi kaafi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ghar Mein Ek Moti Aurat Rahti Thi, Ek Din Uske Ghar Mein Chor Guss Aya
Moti Aurat Ne Chor Pakda Or Uske Upar Beth Gayi, Aur Apne Naukar Se Boli.
Moti Aurat: “Ja Police Ko Bula La”
Nokar: “Meri Chapal Nahi Mil Rahi Malkin”
Niche Se Chor Rote Hue
Chilaya: “Saale, Meri Pahan Le Par Jaldi Jaa“
by Pak101.com (few years ago!)
pappu 16 bachon aur bv k sath dost k ghar daawat
pe gya.
dost ne itni bari family dekh kr gussay se kaha:
haya nai aayi?
pappu: nahin aaj uska exam hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:parso meri bivi kunwe me gir gai bahot chot lagi chila rahi thi
friend :ab kaisi hai?
Pathan :ab theak hai kal se kunwe se awaz nai aai.
by Sabir shah (few years ago!)
The awkward moment when ;)
when your friend is arguing with their
parents &
their parents turns towards you
and asks
"Do you ever talk to your parents like this?" XD
lolz
by Abdul Sami (few years ago!)
Larki ke Gaal Pe Gulab maarne par Responses
English Girl:you are too Naughty sweet heart!
Urdu Girl: Nahin karo na!
Punjabi Girl: Lakh laanat begairta..
by Pak101.com (few years ago!)
Police-Aap Belt Pehen Kar drive kar rahe hai aapko Rs. 5000 ka inam diya jata hai Aap iska kya karoge
Santa-main is se apn driving license bannaunga...
by Pak101.com (few years ago!)