Sardar
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 841 views
Similar Jokes
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set
Dia.
Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Ki Keemat Kia H
Chor:Teen Sal ki Qaid
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha ha ha!
Police: Kyu hass rahe ho?
Sardar: Main toh subah 8 baje tak sota hoon!
by khalid hussain (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Pak101.com (few years ago!)
Famous Poet Robert Archer kehta hy
Insan apni khoobsurti, kapron or taleem se nahi pehchana jata.
Agr insan kisi cheez se pehchana jata hy to wo hy sirf
Original C.N.I.C
Hamesha apne pas rakho bhai halaat ka kuch pata nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Admi Jo Ki Abhi Jawan Hi Tha Accident Ki Wajah Se Mar Gaya, Uski Bahut Hi Sunder Biwi Thi.
Jis Din Uska Antim Sanskar Tha To Us Admi Ka Ek Tharki Dost Uski Biwi Ke Pas Pahuncha Aur Bola
Dost: “Kya Main Suresh Ki Jagah Le Sakta Hoon?”
Biwi: “Haan Kyu Nahi, Mujhe Koi Aitraz Nahi Par Qabristan Walon Se Puch Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Car Se Takkar Hone Ki Wajah Se Ek Banda Behosh Ho Gaya
Patni Ne Fatafatt Doctor Ko Fon Milaya To Ek Kafi Bada Doctor Mauke Pe Pahuncha
Marij Ko Check Karke Bola: “Ye To Mar Gaya Hai”
Itni Der Mein Marij Ko Bhi Hosh Aa Gaya Tha, Usne Ye Suna To Gabrate Hue Bola
Mareej: “Nahi Nahi, Main To Zinda Hun”
Ye Sunte Hi Marij Ki Biwi Use Boli: “Kuch To Soch Samjh Kar Bola Kijiye, Itne Bade Doctor Hai Jhooth Bolenge Kya?“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maa doctor se phone par- Mere bache ko current laga hai main kya karun
Dr.- Pehle Aap allah ka Shukr ada kare ki Aap ki taraf Light aa rahi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: Beta, tum fail ho gaye. Mene to kaha tha na ki agar tum 12th pass ho jaogey to mein tumhe motorcycle dilaunga.
Beta: Mujhe pata hai papa.
Papa: phir tu fail kaise ho gaya?
Beta: Mein motorcycle chalana sikh raha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?
Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)