Colour chun lo aur

In me se aik colour select karen peech,blue,green,black,white,gray,pink or mere liye garmi ka suit silwa kar bhej den shukria.

by Sabir shah (few years ago!) / 916 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Doctors After Operation

Doctors After Operation &
Students After Examzz
Have Same Thing To Say..
V Tried Our Best..
Right Now V Cant Say Anything
Ap Dua Kren

by Pak101.com (few years ago!)
birdman

Little girl: "Why does your son say, 'Cluck, cluck,
cluck?'"
Mother: "Because he thinks he's a chicken."
Little girl: "Why don't you tell him he's not a
chicken?"
Mother: "Because we need the eggs."

by khalid hussain (few years ago!)
aik suit

Husband Wife Se : Ye Kya Begam Tum Ek Ur Suit Le Ayee? =O Abhi Parso Hi Tu…

B.V Chil’la K Kia Kaha? Kia Parso? Bolo? Kia Kaha Tm Ny? Kia Parso? Bolo? Jaldi Bolo? =X

Husband (Aajizi Se) Kuch Nahi Begam Main Tu Ye Keh Raha Tha K Parso B Ek Hi Suit Laye Thi Aaj 2 Le Laiti Na …

by tanveer hussain (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne

Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak bajaana hai?

Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab generator ki aawaz par bhi naach lenge!

by Pak101.com (few years ago!)
Samjh Me Nahi Aya Masterji

Master- 2 me se 2 gye to kitne rhe.
Sardar-samjh me nhi aya masterji.

Mster-Beta tumare pas 2 Roti h,tumne 2 roti khali,tumare pas kya bacha? Sardar-sabji..!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek chor 1 crore rupies aur bahut

Ek chor 1 crore rupies aur bahut
gold chori karke bhag raha tha,
.
Ek gunge,
bahre insan ke ghar ghus gaya,
Maal udhar rakh kar bola"Kalaa ke
le jaoonga"
.
.
Dusre din gaya,
Maal vahan nahin tha,
Puchha to gunga aise ishare karta
mano wo kuch nahin janta..
.
Chor apne ek aise dost ko le aaya jo
gungo ki bhasha janta tha..
.
Chor Bola"isko puchh maal kahan
hai bata de nahin to shoot kar
dunga.."
.
Gunga darr gaya aur apni bhasha
mein bola,
.
"Ghar ke pichhe jo tree hai uske
niche..
"Chor ko kuch samjah nahi aaya..
Usne Dost se puchha"Kya bolta
hai ??
.
Dost:" Bolta hai goli marde,
Main nahin bataunga..:p :D :O :D
Jisko Samajh Me Aaya Bas LiKE Thoko... Baaki dubara padho

by Pak101.com (few years ago!)
jin ki chekian

Shadi ki takreb main jin a gaya

Sab logon ki jin ko chekh ker chekiannikal gian

Wahan per majod aik samjhdar buzarg ne kha k sab females wazo ker k aian

Jab females wazo ker k ai to jin ki chekian nikal giain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
mera kam in fakiron ko

Ho mera kam in fakiron ko sms karna,

In kanjoso garibon ka inbox bharna,

Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,

Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae???

by Mazhar Khan (few years ago!)
What does IDK

Blonde: "What does IDK stand for?"
Brunette: "I don’t know."
Blonde: "OMG, nobody does!"

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Party me sab log ulti kar rahe

1 Party me sab log ulti kar rahe the..

Banta: Sab ko kya Hua?

Santa: Maine Ulti ki thi,
In Logo ko Bura Laga, To Maine Wapas Pee lee

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook