Maalik Ne Pappu Ko Naukri Se Nikal Diya
Maalik Ne Pappu Ko Naukri Se Nikal Diya….
Maalik: Meine Jab Se Tumhe Naukri Se Nikala Hai….
Tum Roz Mere Ghar Ke Saamne Tatti Kyun Karte
Ho,
Pappu: Aapko Yeh Ahsaas Karane Ke Liye Ki Naukri
Se Nikalne Ke Baad Mein Bhooka Nahi Mar Raha
Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1641 views
Similar Jokes
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Chand kahan hai??
Mangetar: meri Ankhoon k samnay,
After Marriage
...
Wife:Chand kahaan hai??
Husband: Anniye, o ki utte Asmaan te kharbuza tangia Ee?.
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Conductor:-Bus Stop Aa Gya Jise Utarna Hai, Utar Jaao
Girl: 2 Minutes Roko main Kapde Utar Rahi Hon
... .
.
.
.
.
.
.
Sabhi Ne jaldi se goom k Piche Dekha,
(O.O)
<||>
_/\_ wo Kapdo wali Bag Utar Rahi Thi... tharki log
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Bapu In Interview
Interviewer: Aap Ka Janam Kaha Hua Tha?
Bapu: Porbandar.
Interviewer:Uska Spelling Batao?
Bapu:Majak Kar Raha Tha,Gujraat Main Hua Tha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen ''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Montu tere Papa kya krte hai?
Montu:Sir HDFC ke Malik hai!
Teacher:WAH! HDFC Bank?
Montu:Nahi Sir, Henu Dahibade & Faryali Center.
by Pak101.com (few years ago!)
Kal wo mili mujhse
.
shaam ka waqt
.
bujhi-2 si
.
jhuki-2 si
.
jb maine pucha
.
udaas kyo ho?
.
itna pareshan kyo ho?
.
jhuka k palke
.
chupa k chehra
.
gale se lag k
.
ro-2 k thak k
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi wo kehne
itna romantic msg
likha
tha tmko,
papa k numbr pr chala
gya....:-(
:-P:-P:-P:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Jeeto was about to give birth to a baby.
Santa: If it looks like you, it would be great.
Jeeto: If it looks like you, it would be a miracle.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte
doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar
bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)