Karaya waqas le liya
Girl:aj ammi ne mujhe tere sath bitje pe jate howe dekh lya.0
boy:pher?
Girl:rakshae ka karaya wapas kar lia
by Sabir shah (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Purani Album Dekhte Hua
Mummy A Photo Me Tumare Sath Smart Koun He?
Mummy : Yeh Tere Pappa He
Santa : To Hum Is Ganje K Sath
Q Rehte He
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Ek Bachhe Ne Shiv Ji Bhagwan Se Prayer Ki.
Bachha: “Hey Bhagwan Mujhe Ek Cycle De Do”
Esa Lagatar Ek Hafta Karne Par Bhi Kuch Nahi Hua
To Agle Din Vo Mandir Mein Gaya Aur Ganesh Ji Ki Moorti Utha Le Aaya
Aur Shivji Ko Prayer Mein Bola.
Bachha: “”Agar Bacha Chahiye To Cycle Leke Mandir Aa Jana“
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
1 aadmi apne bete k liye 1 ROBOT
laya
jo jooth bolne par THAPAD marta tha.
Beta- Papa aaj me school nahi jaunga mere pet me
dard he (Sattaak...)
Baap- Dekha tune jooth bola
isliye tuje saza mili,
me jab tere jitna tha to kabhijooth nahi bolta tha.
(Sattaak...)
Wife (haste huye boli) Aap hi ka beta h
(Sattaak...
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik Makaan: OK, mein tumko kiraya dene ke liye aur 3 din ki mohlat deta hun.
Funny Sardar Ji: Theek hai ji, mein Diwali Holi aur Chrismas ke 3 din select karta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche restra me lana hoga
by Pak101.com (few years ago!)
The janaza of aashiq is nikla from the gali of mehbooba
with very zoor shor
the mehbooba jhaaki from the booha
and boli
mar gia kalmuha.
by Sabir shah (few years ago!)