Good answer

Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 1002 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Man: Mein kaam per jaa raha hoon..

Man: Mein kaam per jaa raha hoon..

Sister: Allah ki amaan ho Veer..

Mother: Jeetey raho beta..

B.v: Ae kera time aey jan da?

Teray kam e nai mukday.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa taklu Hai

Santa takluSanta taklu Hai

Saloon Santa Ka Hay.:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut

Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the...


Usne gusse me aake saari light band kardi.
tabhi room ek jugnu aaya.


Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se)

Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha

Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?

Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai

Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"

pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar, 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke hum ne Haj bhi kia hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A SHEiKH on his death

A SHEiKH on his death timeMy wifewhere r u?

Yes,I m hereMy sons,my daughters r u all here?

Yes, PaPaTey fer naal dey kamray da pakha Q chalda pya a. .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ghar me aag lag gayi


MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi

GOLU:Mujhe kya

MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai

GOLU: Fir tujhe kya

by Pak101.com (few years ago!)
Husbanad wife larai

Husband wife lar rahe the
husband:tu kutti
wife: tu kutta
pas betha un ka acha bola:tommi

by Sabir shah (few years ago!)
Khate Time Baat Nahi Karte

Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.

Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.

Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,

Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”

Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook