Good answer
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
Man: Mein kaam per jaa raha hoon..
Sister: Allah ki amaan ho Veer..
Mother: Jeetey raho beta..
B.v: Ae kera time aey jan da?
Teray kam e nai mukday.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa takluSanta taklu Hai
Saloon Santa Ka Hay.:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the...
Usne gusse me aake saari light band kardi.
tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha
Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha:"R U Sick suffering from fever?"
pathan repliez"No, I'm Muslman Suffering from peshawar,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke hum ne Haj bhi kia hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A SHEiKH on his death timeMy wifewhere r u?
Yes,I m hereMy sons,my daughters r u all here?
Yes, PaPaTey fer naal dey kamray da pakha Q chalda pya a. .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MOLU:Ghar me aag lag
gayi, aag lag gayi
GOLU:Mujhe kya
MOLU: Bevkoof! Tere
ghar me lagi hai
GOLU: Fir tujhe kya
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife lar rahe the
husband:tu kutti
wife: tu kutta
pas betha un ka acha bola:tommi
by Sabir shah (few years ago!)
Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.
Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.
Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,
Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”
Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“
by Pak101.com (few years ago!)