Pathan
Doctor ne pathan ko samjhaya k agar wo roz 3 km chalay to 1 saal mein 50 kg wazan kam ho jayega.
1 saal baad pathan ne doctor ko call ki: wazan to kam ho gayi magar 1 problm ho gayee.
Dr: wat problm.
Pathan: khocha ham apna ghar se 1100km door pohanch gya h
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad Poli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
by @irha@ (few years ago!)
dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.
dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya.. (-;
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard hone ki to koi goli nahi aati
by Pak101.com (few years ago!)
Naukrani: Memsahab gajab ho gaya, pados ki teen
auraten aap ki saas ko peet rahi hai.
Memsahab: Chalo Jake Dekhte Hai.
Dono ek ke saath balcony pe aayi aur chup chap
tamasha dekhne lagi.
Naukarani: Memsaheb, aap madad karne nahi
jayengi?
Memsaheb: Nahi usko peetne keliye teen hi kafi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladki Badi Udaas Si Colony Mein Se Jaa Rahi Thi
Pados Ke Ladke Ne Use Roka Aur Puchha
Ladka: “Arey Aise Udas Si Ho Ke Kaha Jaa Rahi Ho?”
Ladki: “Suicide Karne Jaa Rahi Hoon”
Ladke Ne Use Upar Se Lekar Niche Tak Dekha Aur Hairani Se Pucha
Ladka: “Arey To Phir Itna Make-Up Kyu Kiya Hua Hai?”
Ladki: “Arey Budhu, Kal Newspaper Mein Photo Bhi To Aani Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to Hotel Manager: "Jaldi chalo! meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai"
Manager: "What can I do?
Husband: "Kamine, khidki nahi khul rahi hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach: I Wanna Impress Cute Girl I'm Gonna Meet In 3 Days. Which Machine Should I Use? . . . . . . . . . Coach: Use The ATM Machine Outside The Gym!...
by Pak101.com (few years ago!)
Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ? Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . . . =P ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)