Happy mother day
Boy:xcuse me.
Girl:g kahye
boy:mere hone wale bachun ki tarf se ap ko happy mother day.
by Sabir shah (few years ago!) / 806 views
Similar Jokes
Santa jangal ke raste ghar jaa raha tha. Raste mein ek chudail ne uska raasta roka aur boli: ha ha ha ha mein chudail hoon. Santa: Mujhe malum hai aur teri ek behan mere ghar pe hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka bacha-Teri MAA itni moti he k sab usko TRUCK kehte he
Banta ka bacha: Teri MAA moti nai he isliye sab log use cycle cycle kehte he
by Pak101.com (few years ago!)
A patient came to his dentist with problems with his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi kay pass two parrots hotay hain.ek parrot ahr waqt sajday main rahta hai aur dosera parrot tasbi patrta rahta hai.iss admi kay hamsay kay pass ek female parrot hoti hai JO BOHAT HI SHARARTI HOTI HAI.har waqt kisi ko tang karti rahti hai.Female parrot wala admi apnay hamsay say kahta hai kah aap mera parrot apnay parrots kay pass rakh lain taikah woh bhi aap kay parrots ki tarah sharif ho ay .Woh kahta hai kah theak hai.lehaza male parrots wala admi female parrot ko apnay ghar lay ata hai .woh female parrot ko male parrot kay cage main rakh deta hai.jaisay hi male parrots female parrot ko dekhta hai jo tasbih parta rahta hai woh apni tasbi door phank kar sajday paray huay parrot say kahta hai uth yaar apni dua qabool hoo gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Grl: I love you
Boy: I love you to
Grl: kitna pyar karate ho?
Boy: Jitna tum karti ho
Grl: kamine Iska matalab tu b time paas kr rha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Admi Ki BV Marr Gai.
Dost Usko Chup Karany K Baad:
"Tuje Kuch Chahiye"?
Admi:
Laptop La De
Dost:
Kiu Khair Hai?
Admi:
Facebook Py Status to "Single" kr dun
by Pak101.com (few years ago!)
So, ladies & gentleman apki bhar poor taliyoon k sath tashreef la rahi hain
.
.
.
Garmaian....
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan ne petrol pump banaya aur aik letter bi nai bika tha
pata hai kiun
^
q k pump dosri manzal pe tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Biwi ne shohar ko phone kiya: kahan hain aap?
Shohar: tumhain who jewellery shop yaad hai jahan tumhain ek diamond ka set pasand aya tha?
Biwi (khushi se): haan haan mujhe yaad hai :)
Shohar: mei us k saath wali shop mein baal katwa raha hon
by Pak101.com (few years ago!)
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz HoGai He
by Mazhar Khan (few years ago!)