My name is khan
teacher:bachoo my name is khan dekh kar kya
lesson mila?
bachee:my name is khan se ye samajh me aya ke
paglo se bhi ladkiya pat sakti hai.........
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 822 views
Similar Jokes
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati:-mani abhi saree ka fanda banakar faansi laga loonga.
Patni:-kya gajab karte ho,nai saree ha
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Uss Ke Baap Ne Shaadi Ke Baad Suhagrat Par Gun Di Aur Kaha
Baap: “Agar Teri Biwi Kunwari Hui Toh Ek Hawai Fire Karna, Na Hui To Usay Goli Maar Dena.”
Pathan Ne Pahli Raat Hawai Fire Kiya Aur Doosri Raat Biwi Ko Goli Maar Di.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Apne Friend Golu Ko Bata Raha Thha.
Pappu: “Pichle Hafte Meri Aur Meri Girlfriend Ki Ladayi Ho Gayi Thi Aur Hum Alag Ho Gaye”
Golu: “Fir?”
Pappu: “Usne Mujhe Chidane Ke Liye Apne Naye Boyfriend Ke Sath Photo Khinchva Ke Mujhe Bhej Di”
Golu: “Ohh, Ye To Bahut Bura Kiya Usne”
Pappu: “To Main Bhi Konsa Kam Hun, Utha Ke Photo Uske Baap Ko Bej Di“
by Pak101.com (few years ago!)
Student:
Sir log Urdu English men bat krte hen,Math men Q Nhi?
Sir:
Zyada 3,5 na kr 9,2,11 hoja Warna 5,7 dhar dunga 6 k 36 Nazar aynge or 32 k 32 bahir ajynge!
studnt:sir g urdu,english hi theek hy
math waqai bakwas subject hy:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Pak101.com (few years ago!)
TALEEM soch samaj kar chora mairy doston
Kionke
.
Khota 30.000 ka
Owr
Reedri 15,000 ke hogia hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy 2 Girl: Suit bohat acha pehna hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Lipstick b achi hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Makeup b bohat acha hai
.
Girl: Thnx "BHAI JAN"
.
.
Boy: Phir b buri lag rahi ho :-P
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Translate into English
“Yaad-e-maazi azab hai ya Rab
Cheen lai mujh say hafiza mera”
...
Pathan: My mind is full of data base
O God! Please make me a mental case….
by Pak101.com (few years ago!)
1. If I like it, it's mine.
2. If its in my mouth, it's mine.
3. If I can take it from you, it's mine.
4. If I had it a little while ago, it's mine.
5. If I'm chewing something up, all the pieces are mine.
6. If its mine, it must never appear to be yours anyway.
7. If it just looks like mine, it's mine.
8. If I saw it first, it's mine.
9. If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.
10. If its broken, it's yours.
by Tanveer Hussain (few years ago!)