Student
Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 777 views
Similar Jokes
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard
hone ki to koi goli nahi aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Dad, what is an idiot?
Dad: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can"t understand him. Do you understand me?
Son: No.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: teen kyu?
Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know
under what name she had saved his number, when
he dialed his number from her phone, it showed
"TIME PASS NO. 8"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi
Kyun K
?
?
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "Now, Sam, tell me frankly do you say prayers before eating?"
Sam: "No sir, I don't have to, my mom is a good cook".
by Pak101.com (few years ago!)
Lady- Rahul mera bhai tha!
Daya- Kya?? Rahul tmhara bhai tha?
A.C.P- Sch sch btao rahul tmhara bhai tha?
Aurat- Han mae sch kehrae hun rahul mera bhai tha!
Abhijeet- MY GOD
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Iska matlb tm rahul ki behn ho! :-D ...
by Pak101.com (few years ago!)
Height of jhatka :
“A boy after spending great time with GF,
Saw a guy’s photo in her bag
Asked – Is he ur X BF?
GF kissed him said no dear thats me before surgery…;)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: chaliye na! Kahiin chalte hain, or Drive main karon gi
Husband: is ka matlab hai k,, jayen gay CAR main or Ayen gay AKHBAAR main
by hearthackervsgirls (few years ago!)