Shadi Shuda Mard
Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay
hain????????
Boss:
Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat
hoti hai………….=
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko charti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan bus me pori seat par pheal kar betha tha
Stop se ek aadmi cadha aur jaga mange
Pathan:oye tere ko pta nahe k me kun he?
Aadmi dar gaya aur khada raha
Next stop se ek aadmi cadha aur jaga mangi
Pathan ne phr bharm karwaya
Us ne pathan ko pakd lia aur kaha bta to kun he?
Pathan:muhammad gul khan zai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Murgi ne india pakistan
border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss
karega
anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani
Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:=
Ab humari bari hai. Indians:= Chhoro yaar Anda
tum hi rakh lo.. =D :O =
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya. Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Judge- Tumne Samaaj K Liye Kaun Sa Bhala Kaam Kiya Hai
Mujrim- Saab, Humare Karan Hi Police Aur Adalat Me Lakho Logo Ko Naukri Mili Hui Hai
by Pak101.com (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye
Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”
Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height Of Student Talent:
.
.
Teacher: U Just Got 5 Marks & Still U R Laughing..
.
.
.
.
Student: I’m Wondering How I Got 5 Marks..
I Wrote only some Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife : Kya kar rahe ho?
Man : Makkhiya maar rha hu.
Wife : Kitni mari?
Man : 3 male aur 2 female.
Wife : Kaise malum?
Man : Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se…
:-O
by A. Sami (few years ago!)
Ek circus mein ladki ne sher ko kiss kiya! Ring mastar: Aap mein se koi yeh kar sakta hai? Boy : Main aata hoon par pehle iss sher ko peeche karo
by Pak101.com (few years ago!)