yeh bass last month hai loadshedding ka

Le wapda: yeh bass last month hai loadshedding ka

Le awam: wow great! yani us k baad bijli ni jaye gee?

Le wapda: ni, phirr bijli khatam ho jaye ge

le awam

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 752 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Position of husband i

Position of husband is like Split AC,

No matter how loud he is outside,

but inside d house, he is designed to remain silent, cool & controlled by remote..

by Pak101.com (few years ago!)
1 boy went 2 meet his girlfriend

One boy went to meet his girlfriend
when he came back at home
mom asked
kahaan gaey they ?
boy:us se milney
mom: kis liye?
boy: haan bohat kiss liye:D

by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb

pathan to dukandar:give me blackbulb

dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: mom, aaj mera dost ghar aa raha hai..

Boy: mom, aaj mera dost ghar aa raha hai....ghar ke sab khilone chhupa de 

Mom: tera dost chor hai kya? 

Boy: nahin, woh apne khilone pahechan lega 

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW

A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?

Sardar:Me kanta badal donga

Officer:Agar na badal sako?

Sardar:Me Red signal donga

Officer:Light na ho to?

Sardar:Me Red jhanda dikha donga

Officer:Jhanda b na mila to?

Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa

Officer:Kyun?

Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Technology Has Its Own

Technology Has Its Own Limitations..
Google May B The Most Powerful Search Engine..
But...!
.
.
.
Mandir Se Gum Hui Chapal,
Google ka baap B Ni Dhund sakta..

by Pak101.com (few years ago!)
Naswar

A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano
ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Difference between dawa and daru.

Difference between dawa and daru.
Dawa is like a girlfriend. it has expiry date and
Daru is like a "wife" jitni purani hogi utni sar ko charti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus

Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#

Pappu-Agr 20# na mile to

Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook