Boy To Girl
Boy To Girl : Will you marry me . . .?
(Girl remains silent...)
Boy : Plz speak something, I m
dying. . . !
Girl : I m thinking. . .
Boy : Now this is not a good time to joke. .
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Best way to purpose a girl.
Take her to sea,
Say her to sit in a boat.
Then take the boat in the middle of sea.
Then say Marry Me
or Leave My Boat
by Pak101.com (few years ago!)
santa- tum meri shadi me aoge na?
banta- main un logo me se
nahi jo musibat ke samay dost ko
akela chhod de
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Koi Aap ko Kahy...
"Oye Insaan Ban Jao"
To
.
.
..
..
.
.
.
.
.To Aik Baar Koshish zaror kr lena
Baqi Allah Ki Marzi.
by Yasir Shahzad (few years ago!)
Dost ruthey to rab ruthey.
phir ruthe to jag chutey.
agar phir ruthey to dil tutey
or agar phir bhi ruthey to utar chappal
mar saley ko jab tak chappl na tutey.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A teacher broke traffic signal
.
.
Police officer arest her
.
Teacher please let me go"I am a teacher"
.
.
.
.
.
Police officer"oh ho i have waited this moment
whole year"
Now write 10000 times that
"I WILL NEVER BREAK TRAFFIC SIGNAL AGAIN"
.
Ye Hota Hai Badla
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5 Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure Hota Hy,
Kya?
.
SOCHO,
.
Yehi K,
YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon Bolega?
by Pak101.com (few years ago!)
Saardar doctor se
Tuanu tankay lanay anday ne?
Dr: han g. Daso kithay lanay ne?
Sardar: meri juti nu la deo.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ramesh: Meri Biwi Kahti H Ki Usne Mere Jaisa Koi Dusra Aadmi Nhi
Dekha?
Raman: Kya Wo Kabhi Chidiyaghar Nahi Gayi Kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Pak101.com (few years ago!)