Ham 25 Bhen Bhai Hain
Pathan; Ham 25 Bhen Bhai Hain,
Girl; Keya Tumahre Ghar
Family Planing Wale Nahi Aye.?
Pathan; Aya Tha Madarsa Samajh K Wapas Chala Gaya…
by Pak101.com (few years ago!) / 1203 views
Similar Jokes
Jigyasu bache ne poocha- “Mummy, aap papa ko kaha mili?”
Maa- “Ek picnic me”
Bacha- “Kya mai aapke saath tha?”
Maa- ‘Nahi, jab gayi thi to tum nahi the, lekin jab mai lauti to tum saath aaye the
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by Pak101.com (few years ago!)
child donkey: mummy mai kis ke saath khelu, sabhi donkey kam me vyast hai.
Mother donkey: thodi der ruk beta uncle abhi sms padh kar free ho jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Man saw a snake on bed of his Mother-in-law.
Man to snake: Meri saas ko das lay.
Snake: Abay Kya das lay? Main esi say to apna zehar recharge karwata hon.
by Pak101.com (few years ago!)
In search of seat in train,
Pessengr 1: thori takleef krein gy ap?
Psngr2: oi oi oi hui hui hui haye haye haye. . ! Enni kafi ay ya hor kran.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Din Aate Hai, Din Jate Hai
Kuch Lamhe Aap K Bin Guzar Nahi Pate Hai
Inhi Lamho Ko Samet K Dekhu To
Aap Jaise Nalayak Dost Bahot Yaad Aate Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha On 1st April:
Mama Kitchen Mai Nokar
Nokrani Ko Kiss Kar Raha Hai
Mama: Abhi Ja Kar Main Us Ka Dimag Thek Karti Hun
Bacha : Haha April Fool
Woh To Papa Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Shaadi Ke 3
Mahine Baad Hi. Beta Ho
Gaya.
Santa: "Ye Hamara
Bachha 3 Mahine Baad
Kaise Ho Gaya?
Aur Logo Ka To 9 Mahine
Baad Hota Hai?"
Biwi: "Aaap Bhi Na..Ye
Batao Aapki Shaadi Ko
Kitna Time Hua Hai?"
Santa:"3 Mahine"
Biwi: "Aur Meri Shaadi
Ko?"
Santa: "3 Mahine"
Biwi: "Aur Hamara
Bachcha Kitne Time
Baad Hua?"
Santa: "3 Mahine Baad"
Biwi: "Total Kitne
Months Ho Gaye?"
Santa Khushi Se: "Oh
Shit Yaar, SAMAY Ka
Pata Hi Nahi Chala.. Sorry
Janu Mene Tum par
Shak Kiya"
Biwi: Bas kar Pagle ab
Rulayega Kya =))=))
by Pak101.com (few years ago!)
1 shaks shadi k lye shadi office gaya office band tha
notice laga tha
1 se 5 baje tak office band rahega te
tusi oni der tak fer soch lo.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Mein tere 64 de 64 dand todd dene hai.
Ik hor aadmi ne keha santa 64 nahi 32 Dand hunde
ne.
Santa: Meinu patta se tu vi bolega is layi tere vi
gin laye ne.
by Tanveer Hussain (few years ago!)