pathan & film

# Pathan: Yar Kal Abba Ne Bohat Mara.

2nd Pathan: Kyon?

1st Pathan: Kuch Nahi,

Main ne Bas Itna Poocha Tha,

“Kaminey” Film Dekhne Chalen

by Abdul Hannan (few years ago!) / 1123 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Uff ye ladki

Yeh ladki…
-
-
-
Uffff…
-
-
-
Ya allah…
-
-
-
ItnI sundar…
-
-
-
Haye…
-
-
-
ItnI smart…
-
-
-
Oye hoye…
-
-
-
ItnI mast…
-
-
-
Haye main mar janwan…
-
-
-
ItnI cute…
-
-
-
Itni IntellIgent…
-
-
-
ItnI lovable…
-
-
-
Aur kItnI sweet hai….
“STATUARY WARNING: Iss msg ke sabhi shabd kalpnik hai. Inka wastwik duniya se koi sambandh nahi hai. Kripya aisi chizon par dhyan na dein.”

by Abdul Sami (few years ago!)
Patients

Doctor: Did you take the patient's temperature?
Nurse: No. Is it missing?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum bari filam ho.

Baar baar q puchtay ho maqam apna jane jana

1 baar keh jo dia



tum bari film ho

by Sabir shah (few years ago!)
Santa goes for railway reservation

Santa goes for railway reservation
Santa: Mera AC chair car ka reservation kar dena
Railwayman: Seat nahi hai

Santa: Aap reservation kare seat ki chinta na kare, ek kursi me ghar se le lunga.

by Pak101.com (few years ago!)
bivi pe hakumat


bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai

mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay

professor khapay ki katab

" haan main kutta hoon" say iktibas

by Abdul Sami (few years ago!)
Meri kismat jaag gyi

Santa- arz kiya hai.
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi, Uske pyar
mein meri kismat jaaggyi,
Maine usko itne khat likhe ki woh postman ke saath
bhag gayi..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Friend: Khan sahab

Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?

Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy

by Pak101.com (few years ago!)
JAAN Tum kahan ho

Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:

"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."

Please meri Madad karen

by Pak101.com (few years ago!)
Boys Ka Common Sense

Chinki Ek Bar Group Mein Apni Saheliyo Ko Bata Rahi Thi.

Chinki: “Boys Ka Common Sense Zero Hota Hai”

Group Mein Bethi Baki Ladkiyo Ne Hairani Se Puchha: “Wo Kaise ?”

Chinki: “Gents Toilet Mein Likh Kar Aayenge Priya I Love You, Ab Kya Priya Waha Padhne Jayegi“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki bewi mar gai

santa ki bewi mar gai--sardar ji kafan leny gia---dukandar nay kafan ka kaprra dia-----santa kuch bola ,, jisay sun ky dukandar bay hosh ho gia..
santa.. is may aur colors dikawo

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook