pathan & film
# Pathan: Yar Kal Abba Ne Bohat Mara.
2nd Pathan: Kyon?
1st Pathan: Kuch Nahi,
Main ne Bas Itna Poocha Tha,
“Kaminey” Film Dekhne Chalen
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1123 views
Similar Jokes
Yeh ladki…
-
-
-
Uffff…
-
-
-
Ya allah…
-
-
-
ItnI sundar…
-
-
-
Haye…
-
-
-
ItnI smart…
-
-
-
Oye hoye…
-
-
-
ItnI mast…
-
-
-
Haye main mar janwan…
-
-
-
ItnI cute…
-
-
-
Itni IntellIgent…
-
-
-
ItnI lovable…
-
-
-
Aur kItnI sweet hai….
“STATUARY WARNING: Iss msg ke sabhi shabd kalpnik hai. Inka wastwik duniya se koi sambandh nahi hai. Kripya aisi chizon par dhyan na dein.”
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor: Did you take the patient's temperature?
Nurse: No. Is it missing?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baar baar q puchtay ho maqam apna jane jana
1 baar keh jo dia
tum bari film ho
by Sabir shah (few years ago!)
Santa goes for railway reservation
Santa: Mera AC chair car ka reservation kar dena
Railwayman: Seat nahi hai
Santa: Aap reservation kare seat ki chinta na kare, ek kursi me ghar se le lunga.
by Pak101.com (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa- arz kiya hai.
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi, Uske pyar
mein meri kismat jaaggyi,
Maine usko itne khat likhe ki woh postman ke saath
bhag gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?
Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy
by Pak101.com (few years ago!)
Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:
"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."
Please meri Madad karen
by Pak101.com (few years ago!)
Chinki Ek Bar Group Mein Apni Saheliyo Ko Bata Rahi Thi.
Chinki: “Boys Ka Common Sense Zero Hota Hai”
Group Mein Bethi Baki Ladkiyo Ne Hairani Se Puchha: “Wo Kaise ?”
Chinki: “Gents Toilet Mein Likh Kar Aayenge Priya I Love You, Ab Kya Priya Waha Padhne Jayegi“
by Pak101.com (few years ago!)
santa ki bewi mar gai--sardar ji kafan leny gia---dukandar nay kafan ka kaprra dia-----santa kuch bola ,, jisay sun ky dukandar bay hosh ho gia..
santa.. is may aur colors dikawo
by Pak101.com (few years ago!)