Ek sardar apni bhabhi ko

Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha

logo ne pucha: kia hua sardar ji?

sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.

logo ne pucha: q kia hua?

sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
“TERI BHABHI SE”……….

by Pak101.com (few years ago!) / 1109 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan gehri me tha

Pathan gehri soch me tha
bv:kia soch rahe ho?
Pathan:ye geo news walun ko kaise pta chalta hai k ap dekh rahe ho geo news

by Sabir shah (few years ago!)
Husband 2 wife

Husband 2 wife:

Me Wo Nahi K
Shadi Hui Or Badal Gaya !!

Mera Wohi Mizaj
Wohi Z0q Hai !!

Shadi Se Pehle B Mujhe
.
.
.
.
.
.
.
.
Shadi Ka Sh0q Tha..

Shadi K Bad B Muje Shadi Ka Sh0q hai :-

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Tha Tiger

Kya time aa gaya hai..
Boys ke liye film bani to
” Ek Tha Tiger” =)
.
.
.
.
.
.
.
Girls ka number aaya to
“Ek thi daayan” =P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne

Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne Pakad Liya Aur Kaid
Kar Liya
Unka Leader Aya Aur Pappu Ke Gardan Pe Talwar
Rakh Ke Bola
Leader: “Oye, Ya To Islaam Kabool Karo, Nahi To
Gala Kaat Diya Jayega”
Pappu Rote Hue: “Yaar, Kesa Ajeeb Dharam Hai
Tumhara, Kabool Karo To Susu Kaat Dete Ho, Na
Karo To Gardan“

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny 1.

Har pal,
har waqt
har lamha
har aahat
har ahsaas
aur
dil ki har dharkan keh rahi hai




tooba kitni sardi hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan ka school main

Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Once Banta got a party

Once Banta got a party invitation saying..... Black tie only !

At the party, Banta ws vry shocked 2 see othr ppl wearing suits also

by Pak101.com (few years ago!)
Par Yaad Tumhari Ati Hy



Tum Dor Sahi Majbor Sahi
Par Yaad Tumhari Ati Hy,

Tum Sans Wahan Par Lyti Ho
Or Badbo Yahan Par Ati Hai…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar saying to his friend

Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?

Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…

by Pak101.com (few years ago!)
sardar


Interviewer Let Me Check Your English

Interviewer: Let Me Check Your English,

Tell Me The Opposite Of Good ?

Sardar: Bad

Interviewer: Come ?

Sardar: Go

Interviewer: Ugly ?

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok Now Stop It

Sardar: Ok Now Carry On

Interviewer: Abay Chup Ho Ja….Chup ho ja….Chup ho jaa

Sardar: Abe Bolta Reh….Bolta Rah….Bolta Reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are Dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m Selected…Bale Bale…

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook