Ek sardar apni bhabhi ko
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
“TERI BHABHI SE”……….
by Pak101.com (few years ago!) / 1109 views
Similar Jokes
Pathan gehri soch me tha
bv:kia soch rahe ho?
Pathan:ye geo news walun ko kaise pta chalta hai k ap dekh rahe ho geo news
by Sabir shah (few years ago!)
Husband 2 wife:
Me Wo Nahi K
Shadi Hui Or Badal Gaya !!
Mera Wohi Mizaj
Wohi Z0q Hai !!
Shadi Se Pehle B Mujhe
.
.
.
.
.
.
.
.
Shadi Ka Sh0q Tha..
Shadi K Bad B Muje Shadi Ka Sh0q hai :-
by Pak101.com (few years ago!)
Kya time aa gaya hai..
Boys ke liye film bani to
” Ek Tha Tiger” =)
.
.
.
.
.
.
.
Girls ka number aaya to
“Ek thi daayan” =P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ko Ek Baar Talibano Ne Pakad Liya Aur Kaid
Kar Liya
Unka Leader Aya Aur Pappu Ke Gardan Pe Talwar
Rakh Ke Bola
Leader: “Oye, Ya To Islaam Kabool Karo, Nahi To
Gala Kaat Diya Jayega”
Pappu Rote Hue: “Yaar, Kesa Ajeeb Dharam Hai
Tumhara, Kabool Karo To Susu Kaat Dete Ho, Na
Karo To Gardan“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har pal,
har waqt
har lamha
har aahat
har ahsaas
aur
dil ki har dharkan keh rahi hai
tooba kitni sardi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .
Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?
Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Once Banta got a party invitation saying..... Black tie only !
At the party, Banta ws vry shocked 2 see othr ppl wearing suits also
by Pak101.com (few years ago!)
Tum Dor Sahi Majbor Sahi
Par Yaad Tumhari Ati Hy,
Tum Sans Wahan Par Lyti Ho
Or Badbo Yahan Par Ati Hai…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?
Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer Let Me Check Your English
Interviewer: Let Me Check Your English,
Tell Me The Opposite Of Good ?
Sardar: Bad
Interviewer: Come ?
Sardar: Go
Interviewer: Ugly ?
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok Now Stop It
Sardar: Ok Now Carry On
Interviewer: Abay Chup Ho Ja….Chup ho ja….Chup ho jaa
Sardar: Abe Bolta Reh….Bolta Rah….Bolta Reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are Dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m Selected…Bale Bale…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)