Baap vs beta
Besa:abu idher aao.
Maan:besa abu ko izat se bolte hain
beta:abu izat se idher aao
by Sabir shah (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
A man was asked 2 explain dis saying: Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.
Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes ;->
by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan Calls Wife
Ghar Nhi Aa Skta
Car Ka Steering Gera Sb Chori
Ho Gya
After 5 Min
He Calls
Aa Rha Hu
Galti Se Pichli Seat Pe Beth Gya
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: teen kyu?
Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek newspaper me chapa"50%" "ladkiya bevkof hoti hai" Is pr ladkiyo ne khub halla machaya.
Fir chapa"50% ladkiya bevkuf nahi hoti" tab jakr ladkiya shant hui.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar on an interview for the post of detective was
asked a question
Interviewer - Who killed Gandhiji ?
Sardar - Thanks for giving me the job, I will
investigate
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Interview Dene Gaya Office Ke Door Per Ja Ke Bola.
Santa: “May I Come In Sir?”
Officer: “Wait Please”
Santa: “80 Kg Sir.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar; mere pas bahut kapre hain par pehne k lye waqt nai milta
Admi;kia ap wazeer ho?
Sardar;nai me dry cleaner hon
by Sabir shah (few years ago!)
1 pagal khali paper ko bar bar choom raha tha.
2pagal:Ye kya hai?
1Pagal: Love letter hay
2pagal:Magar ye to khali hay
1Pagal: Aaj kal bol chal band hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do. Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai? Son: Suraj Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Mohammad Ali (few years ago!)